Zoals mij alias al aangeeft, ga ik altijd op reis met een camera voor bewegende beelden. Veel moderner vond ik altijd.
Maar waarom is er nooit een wedstrijd voor een (korte) reisfilm?
Tot op dit moment 94 keer bekeken, maar geen enkele reactie.
Dus sta ik alleen in mijn suggestie.
Nou een mooi idee Videjo,we kunnen het altijd eens aankaarten bij de leiding van wereldwijzer!
Misschien kunnen we ook eens polsen bij de overige wereldwijzer leden wat ze daarover vinden(peiling)
Wat is kort?
Mijn bericht was mijn initiële vorm van die enquete, maar hij schijnt niet op de bedoelde manier te werken. Als jij dat kunt en wilt aankaarten, dan sta ik achter je. Alvast bedankt.
Niet langer dan 5 minuten, want bij langere filmpjes haakt men vaak af.
Zoiets bv:
Ik vraag me af hoeveel mensen met een premiumaccount er vaak filmen, en wat de kwaliteit van de inzendingen zou zijn? En of er uberhaupt genoeg deelnemers zouden zijn om adverteerders te trekken?
Dat doe ik meestal al na 30 seconden… :biggrin:
We kunnen ook een wedstrijd zonder prijzen en open voor iedereen doen. Dan los je het probleem dat Jenny schetst op.
Of is er dan geen interesse ?
Via Wereldwijzer app
Ik heb al vaker een prijs gewonnen, maar dat was niet zoiets als een camera. Dat is trouwens vergeefse moeite voor een gevorderde fotograaf of filmer, want die heeft beslist zijn eigen voorkeuren qua merk en type.
Voor mij zou het al genoeg zijn, als ik win. De eer en wereldwijde roem volstaan voor mij.
Tja … waarom niet !?
Filmpjes (natuur, cultuur, …) kunnen prachtig zijn en een uniek reissouvenir.
Maar ik ben het eens met Rien (zaan) : veel filmpjes vergeten ook origineel te zijn en gaan snel vervelen. Kort, maar krachtig een mooie impressie geven is niet makkelijk.
Zelf ben ik overigens gestopt met filmen. Omdat ik er nooit toe kwam om die filmpjes ook te monteren. 'k Heb hier nog vele uren rushes liggen. Wie weet komt het er veeeeeel later
nog eens van.