Wedstrijd Vakantiefoto's

Hey allemaal,

Ik houd mij in mijn vrije tijd bezig met het nemen van foto’s, ik neem momenteel deel aan een fotowedstrijd
waarmee ik een reis naar Kreta kan winnen, ik heb echter een grote achterstand in aantal stemmen. Ik denk
dat dit mede ook te maken heeft doordat bij dergelijke wedstrijden de personen met de meeste vrienden ook
meer stemmen haalt. Bij deze wil ik jullie dus allemaal vragen of jullie mij hierbij willen helpen, uiteraard hoef
je niet op mij te stemmen als je mijn foto niet mooi vind. Ik geef jullie alvast de link http://fotowedstrijd.vakantie.be/fotos/1306/
en hoop op jullie talrijke medewerking.

Alvast bedankt,
Bram

Ik heb vanmiddag toevallig al op een andere foto in die verkiezing gestemd (die daarmee nu op 4 stemmen staat…), en ben sowieso principieel tegen dergelijk ronselen van stemmen, dus helaas. Maar wil toch even zeggen dat dit gewoon een mooie foto is, die echt vakantiesfeer uitademt. Helaas maak je daarmee geen schijn van kans, dit is weer typisch zo’n fotowedstrijd waarbij een waardeloos kiekje in combinatie met veel stemvee op Facebook of Hyves meer kans maakt dan een goede foto. Desondanks veel succes gewenst.

Ik doe uit principe niet mee aan wedstrijden waar het publiek op een manier als deze mag stemmen.

Een dergelijke wedstrijd gaat niet om de foto’s. Door het ronselen van stemmer maak jij reclame voor een website of product, en dát is waar de organisatie op uit is. Nieuwe marketing, ik vind het jammer.