Wij, Danielle en Niels, willen in de meivakantie een week naar LA of San Fransisco. Nu kunnen we alleen niet kiezen.
De bedoeling is om in totaal 7 nachten te verblijven en we willen niet gaan touren. Wel hebben we de optie open gehouden om eventueel een auto te huren.
Wat zou jullie voorkeur zijn en is er in beide steden voldoende te zien in 7 dagen?
Ik zie dat niemand nog heeft gereageerd, zo ik dacht, laat mij dan maar even reageren. Eerlijk gezegd wist ik niet precies hoe te reageren, omdat het niet altijd makkelijk is om voor een ander te beslissen welke stad te bezoeken.
Zeven dagen lijkt kort, maar is te doen. Je kan beiden steden bezoeken, je kan het kort of lang maken. Het hangt ervan af wat je wilt zien / doen.
Beiden steden hebben hun geschiedenis en bezienswaardigheden.
Voor velen is zeven dagen kort, maar zo kan een maand te kort zijn. Ik heb mensen die hier 3 maanden zijn geweest en het nog te kort vinden. Het is maar hoeveel je het naar je zin hebt.
En wie weet verlengen jullie de zeven dagen.:biggrin:
:vak02:Peggy
PS. Veel plezier met het plannen en beslissen.
Na 3 volle dagen SF hadden we het allemaal wel gezien. Later zijn we nog eens 2 dagen teruggeweest om ons ervan te verzekeren dat we ons niet vergist hadden. In LA en wijde omgeving vervelen we ons nooit en we komen telkens weer terug.
SD is zeker mooi maar ook wel een beetje “aangeharkt”.
Van LA naar San Diego is ongeveer 200 km. Zelf vind ik San Diego een leuke stad. Voor iedereen wat… winkelen, bezienswaardigeheden, het strand, enz.
Old Town, Balboa Park, Belmont Oark, Mission Beach, Mission Bay Park, USS Midway Aircraft Carrier Museum, San Diego Zoo, Animal Wild Park, Seaworld, Mission Basilica San Diego de Alcala, La Jolla Caves,