Los Angeles, en meer?

In november of december reis ik naar LA voor een week of twee. De reden waarom ik ga is omdat ik al jaren de Lakers intensief volg en ik toch nu echt het aller aller laatste jaar van Kobe Bryant wil en moet meemaken. Ook begin ik in februari aan mijn master dus mijn reis komt dan perfect uit. In LA wil ik graag twee wedstrijden bijwonen en daarbij de stad verkennen. De reis heb ik nog niet geboekt doordat het speelschema nog niet bekend is en mijn vluchten hoeven niet per se van of naar LAX te gaan. Dus er blijven van de 14 ongeveer 7 a 8 dagen over. Mijn vraag aan jullie is: wat zou ik ‘in de buurt’ nog kunnen meepakken en wat raden jullie aan? Bijvoorbeeld: de laatste dagen gebruiken om naar SF te rijden, de stad te verkennen en via daar terug te vliegen? Of zou ik nog een np park aan kunnen doen? Of via Death Valley naar Las Vegas rijden en via daar terug vliegen? Of langs Palm Springs en San Diego gaan? Of iets totaal anders?

Het probleem is dat ik alleen ga doordat vrienden en vriendin rond die tijd studeren en/of werken. Daardoor wil ik liever niet langer dan twee weken weg blijven. Het idee was om alleen naar LA te gaan voor de wedstrijden maar ik wil graag ook nog iets daar relatief in de buurt meepakken in de dagen dat ik ik daar ben. Wat raden jullie aan?

San Diego is erg leuk en dan vooral La Jolla Beach en Gaslamp Quarter in San Diego Downtown! Ik heb er zelf gestudeerd en op het campus gewoond. Wat wel leuk is om een keer een campus te bezoeken (dan wel in San Diego, dan wel in Los Angeles). Meestal is het gewoon openbaar.

Wat tof dat je gewoon alleen gaat. Ik heb in Los Angeles met mijn vriendin een fietstour gedaan. Misschien is dat ook wat voor jou? We vonden het erg leuk, want je fietst in een groepje en met een gids. Zo zie je veel van de stad en kan je de gids ook nog om tips vragen. Wij hebben de tour geboekt bij Baja Bikes trouwens. Naar welke wedstrijden ga je?