Waar vakantie afsluiten?

Hoi hoi,

Daar ben ik nog een keer. Eind januari ga ik 6 weken naar Azie: eerst ongeveer 2 weken Maleisie, daarna Chiang Mai en dan naar Laos. Ik vlieg terug vanaf Bangkok. De laatste dagen wil ik graag aan het strand doorbrengen waar je een beetje van alles hebt (zon, zee, strand, snorkelen, natuur, uitgaan, winkeltjes), liefst niet al te ver van Bangkok. Wie kan me helpen aan een mooie bestemming? Zag Koh Samet en Koh Chang, maar is dit een leuke bestemming om af te sluiten? Of misschien een kustplaats in Cambodja?

Alvast bedankt!

zowel ko chang als ko samet zijn mooie eilanden en persoonlijk vind ko chang mooier als ko samet, en als ik lees wat je allemaal wilt zou ik in white sand beach of lonely beach een guesthouse of hotel zoeken

Koh Chang heeft alles, maar is op sommige stukken wel heel erg ontwikkeld / toeristisch. Ik heb zelf genoten in het HEERLIJKE Warapura Resort op Koh Chang. Het ligt niet pal aan een strand maar op 700 meter lopen, en heeft wel een zwembadje, en een heerlijk restaurant waar je dag en avond lekker over de zee uitkijkt, in hangmatten kunt hangen met bediening en superlekkere fruitsappen en eten. De kamers zijn luxe en sfeervol modern. Je kunt er dvd’s lenen van de receptie om 's avonds ‘thuis’ film te kijken. Ook bij het zwembadje is trouwens overdag bediening.
Elke avond was daar een prachtige zonsondergang.
Foto’s kun je hier zien, als je helemaal naar onder scrollt (op ongeveer 90% van de pagina).

Deze site van Tezza’s beaches is perfect voor het vinden van het meest geschikte eiland voor jouw wensen. Het vergelijkt wat er te doen is, hoe mooi de natuur is, hoe druk / rustig het er is etc.

1 like

Hallo!

Ik heb besloten de laatste dagen van mijn vakantie op Koh Chang door te gaan brengen. Ik twijfel toch nog een beetje tussen Lonely Beach en White sand Beach én ik ben op zoek naar een accommodatie.

Ik wil het liefst een hutje op het strand, eigen badkamer, goedkoop en dan ook dicht bij waar het 's avonds gezellig is.

Kan iemand me helpen? Ik had zelf Siam Huts gezien; iemand hier ervaring mee? Maar alle andere tips zijn ook welkom!

Bedankt alvast!

Koh samui en fullmoon mee maken. …vliegen is goedkoop met nokair zomer 2010 20 eeuri

Sent from my Garmin-Asus A10 using Wereldwijzer App