Hoi allemaal,
In juli gaan mn vriend & ik 3 weekjes naar Cambodja
We vliegen van Bangkok terug naar huis & willen daarvoor nog een paar dagen strand meepikken in Thailand. Vanuit Cambodja komen we over land Thailand in.
Weet iemand een leuke plaats/eiland die op de route ligt?? Liefst niet zo massaal als Pattaya.
Bedankt alvast!!
koh chang is denk ik de beste optie vanuit cambodja
Waarom niet Sihanoukville in Cambodja.
Reis de dag voor vertrek naar Bangkok en verblijf in een hotel nabij de airport.
Koh Chang! Erg relaxed sf:zon02:eertje daar!
Koh Chang of Koh Samet beide op de route… Vond Koh Chang erg leuk om even een paar dagen geweest te zijn. Was heerlijk! Ben er zelf ook alweer aan toe zuchtttttttttttt. Moet nog wel even wachten…November!
gegroet
Koh Chang is idd een goede optie. Misschien wel best eerst even kijken op welke locatie je het liefst verblijft. Tussen de verschillende stranden zijn er enorme verschillen. Wij zaten meer op ons gemak wat verder van de pier af. Dichterbij de pier vonden wij de slaap- en uitgaansopties een stuk onpersoonlijker.
Bedankt voor de reacties!!!
Ko Chang wordt hm. Sihanoukville hebben we wel aan gedacht, maar is niet op onze route. Mss nemen we die nog mee na PP in onze eerste week daar.
Las dat juli laag seizoen is op Ko Chang. Twijfel tussen White Sand Beach of Lonely Beach… Begreep dat Lonely Beach relax is. Mss iets te relax in juli?
Nog 6 weken… Heb er zin in
Idd white sand beach is de touristische plek… Wel gezellig met al die barretjes ect. Persoonlijk hou ik er wel van, als het maar geen Pattaya toestand is vind ik het meestal wel gezellig.