Thailand-Cambodja afsluiten met een strandvakantie. Waarheen?

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen! Ik heb een week geleden besloten om toch maar in November op vakantie te gaan. Wij willen graag een aantal dagen naar Bangkok e.o. en daarna naar Cambodja (siem reap phnom penh).

Wij willen onze vakantie graag afsluiten met ene strandvakantie. Wat kunnen jullie aanraden? Een beetje in de sfeer van Perhentian Island, waar we ooit een heerlijke strandvakantie hebben gehad. Op zich vinden we het wel leuk om een aantal eilandjes te bezoeken.

Wij zijn al eerder naar Thailand geweest, is alweer wat jaartjes terug. Toen zijn we naar Koh Samui geweest, waar ik niet meer heen wil. We hebben toen een dagtrip naar Koh Tao gemaakt. Op zich zou ik daar nog wel een keer heen willen, maar dan wat langer.

Ik zag op internet ook Koh Chang, Kog Mak en Koh Kood. Is dat leuk om te bezoeken?

Of hebben jullie nog andere veel leukere ideeën?

hi foxxie
koh chang is het dichts bij vanaf cambodja
je kunt er mooie snorkeltochtjes maken met een grote vissers boot lekker veel bewegingsruimte en goede maaltijden incl bij de trip
zelf vind ik koh panang ook heel mooi
suc6 mieke

Mieke,

Bedankt voor je reactie, maar zoals ik al zei ging ik in November en ga bijna naar huis…