Wie weet er een goed hotel om onze reis in India te starten?! WE komen aan op Delhi. Willen graag de eerste 2dagen wat luxe om te kunnen acclimatiseren;) Natuurlijk mag goedkoper, maar wij willen mx 40euro per nacht per kamer besteden.
wie heeft goede ervaringen?! En liever niet langer dan 2uur reizen vanaf het vliegveld…
Je hebt heel wat keuze in Delhi.
Kijk eens in welke buurt je wil verblijven.
Hier vind je alvast heel wat hotels : India Travel Forum | IndiaMike.com
bedankt! Zal eens kijkje nemen
ik raad je aan om toch wel op voorhand iets te boeken
ik weigerde dit te doen, was mij dat nogal een avontuur
ben te midden van de nacht in de sloppenwijken beland waar 1 hotel was die 100 keer zoveel vroeg als normaal.
ik weigerde dit te betalen en toen zei de eigenaar dood leuk als je nu naar buiten gaat is er veel kans dat ze je beroven en dat je het niet overleefd.
heb niet geluisterd en ben toch naar buiten gegaan, er is niets gebeurt maar heb de hele nacht tussen de sloppenwijken gewandeld
voor de rest van mijn reis niets op voorhand geboekt en alles is perfect verlopen
maar voor die ene dag had ik het toch beter gedaan
india is fantastisch geniet ervan
Bedankt!!nog meer tips??
Wij denken eraan om voor de eerste dagen een chauffeur te boeken.
Is 35euro per dag incl alles. doen of niet doen om beetje relaxte op te kunnen starten?
het hangt ervan af
ikzelf zou dit niet doen omdat ik weet dat je veel goedkoper een chauffeur zou kunnen vinden
en ik vind het altijd heel plezant om mee te rijden in india’s allerlei gekke voertuigen.
maar als je geen zin hebt om de eerste dagen al te maken te krijgen met het hectische india dan is dit misschien geen slecht idee.
groetjes lai