Fijn maar enigszins betaalbaar hotel Delhi gezocht!

Hoi allemaal!
Dinsdag gaat eindelijk mijn grote India-Nepal backpack avontuur van start! >>>
Ik land as woensdag ochtend (05 uur!) op Delhi en wil dan graag een vooraf geregelde taxi die mij ophaalt en naar een fijn ‘begin’ hotel brengt!
Iemand een goede tip voor een comfortabel maar enigszins betaalbaar hotel voor mijn eerste nacht in Delhi? Het mag indderdaad wat duurder zijn dan de rest van de low budgets waarin ik naar verwachting de komende 3 maanden zal verblijven, om ieder geval even rustig aan te komen de eerste dag of 2.
En iemand ook ervaring met het vooraf boeken van een taxi die me afhaalt op airport? zodat ik niet direct in het taxigeweld hoef te springen?
Dank alvast!!! Justine

Hi,

Ik heb in 2010 overnacht in Hotel Tara Palace in Old Delhi.
Schoon en fijn hotel met vriendelijke mensen. Je krjigt hierbij een gratis pickup vanaf de airport. Wij werden opgehaald in een auto (geen taxi) van het hotel en netjes naar het hotel gebracht. Tip: boek alleen de 1ste nacht en onderhandel over een eventueel langer verblijf, want dat kan dan veel goedkoper dan het boeken via internet.

Groetjes,
Saskia

wij zaten in ajay guesthouse midden op de oude markt. goed hotel, schoon en goedkoop! aanrader.
goed dakterras (wel je eigen drinken mee nemen)

heel veel plezier op je reis!