Wij gaan in december naar India en starten in New Delhi, vlak bij treinstation New Delhi. Wie heeft ervaring met een goed hotel (tot 35 euro per nacht) dat schoon is, eigen toilet en douche heeft en een pick up service vanaf het vliegveld (wat wil ik veel he:biggrin:
Ik ben in Hotel Mohan International geweest. Vlakbij het treinstation met de dingen die jij noemt.
Hotel was okee en niet te duur (precieze prijs weet ik niet meer).
ik ben vorig jaar december in India geweest, wij verbleven in hotel c-park inn: http://www.hotelcparkinn.com/
't ligt in de wijk karol bagh. Op zich prima kamer. wel wat rumoerig, maar da’s in wel meer hotels denk ik. Ook het eten was best te doen.
Ook een vraagje van mij: Ik ben op zoek naar een hostel/hotel, lekker goedkoop, in Delhi, waar we 1 nachtje kunnen blijven. We komen aan op het internationale vliegveld,. en de volgende dag vertrekken we naar Nepal vanaf het andere vliegveld, waar de binnenlandse vluchten gaan… Dus het liefst een hotelletje daar in de buurt… Iemand een idee?
Ik ben meerdere keren in Hotel Vivek verbleven in Paharganj in Delhi voor 400 rupee per nacht. Prima hotel, verwacht geen luxe, voor Indiase begrippen is het schoon en je kan op het vliegveld gemakkelijk een prepaidtaxi nemen voor 250 rupee ideaal, een pickupservice is veel duurder. De duurdere hotels zijn het geld vaak niet waard. Veel plezier!
Tot 35,-!
Je bent niet goed wijs, je gaat naar INDIA, dan moet je niet in zulke bedragen denken joh!!
Dan kan je voor 300 tot 500 INR een heel redelijk en schoon hotel vinden in Pahar Ganj (Main Bazar).
Bijv. Hotel (Golden) Regency, superdicht bij treinstation. Kostte 495,- Rs. (dat is 7,90 euro) wat al wat aan de dure kant is voor India.
Dat hotel vond ik persoonlijk zelfs nog wat beter dan een 3-sterren hotel in NL. Heel ruime kamers…enz
Hoi,
Ik heb een paar nachten in Hotel Rak International gezeten. http://www.hotelrakinternational.com/
Zit in een zijstraatje van Paharganj.
Vriendelijk personeel, schoon en goedkoop.
Ze hebben ook een pick-up service.
Inderdaad, Paharganj bied goede en goedkope hotels en is een gezellige, maar drukke straat. Hotels waar je kunt verblijven zijn Vivek en een paar deuren verder simpeler Anoop hotel (met een lekker terras op het dak waar het goed eten is) of daarnaast Hare Krishna met hetzelfde dakterras. Alledrie de hotels hebben kamers vanaf ca. 250 RS-600/800 Rs. Een duurder maar goed hotel verder op om de hoek tegenover restaurant Malhotra (zelfde eigenaar als Malhotra restaurant: cottage yes please.
Vanaf het internationale vliegveld kun je een prepaid taxi nemen ca. 300 Rs. Bij het verlaten van het vliegveld ga naar buiten en gelijk rechts heb je een prepaid taxikantoortje. Je zegt waar je heen wilt, betaald en krijgt een kenteken van de taxi die je brengt. Deze zal wel proberen je naar een ander hotel te brengen, maar wees standvastig. Je kunt bij alledrie de hotels ook een airportpickup krijgen als je ze van te voren mailt. Reken er wel op dat je dan naast je taxiprijs (vaak 350 Rs)meer betaald voor een kamer en het niet altijd zo is dat je een kamer hebt, ondanks de reservering.