Ik ga binnenkort naar India. Heb alleen een vliegticket naar Delhi.
Wie kan mij enige tips geven over vervoer van het vliegveld naar Delhi en adres voor eerste overnachting?
Stel je vraag beter in het India-reisforum…
Eén goede raad: regel je taxi in de hal vd luchthaven aan zo’n loket. Degenen die je buiten opwachten zijn (vaak) echte oplichters, vooral 's nachts.
Oh sorry sir, this hotel closed. I will take you to other (expensive) place.
Have fun ![]()
Je kunt het hotel COTTAGE YES PLEASE proberen is 650 rupees voor non A/C room in Pahar Ganj is een midden klasse dus niet de gebruikelijke budget in deze wijk. Telefoon: +91 11 23562100, 23562300, 41893700, 41893800, 41698700 E-mail: [EMAIL=“cottageyesplease@yahoo.co.in”]cottageyesplease@yahoo.co.in
Zij kunnen volgens mij ook een pickup verzorgen staan ze gewoon op het vliegveld op je te wachten. En als je overdag aankomt gaat er elk half uur een bus (100 rupees) naar het centrum welke op oa. op Connaugt Place stopt waarna je voor 20 rupees een rikshaw hebt naar het hotel.
Tony
Simpele tip.
Boek online een hotel, en op het vliegveld moet je een prepaid taxi nemen. Dit is niet de goedkoopste optie, maar is na een lange vlucht wel aan te raden. Een aantal hotels hebben ook Pick-up service, dit is natuurlijk helemaal top.