Beste mensen,
Ik heb even een vraagje. 23 november vertrek ik richting Delhi omdat ik daar land rond half twee 's nachts wilde ik graag weten of er mensen zijn die ervaring hebben met het logeren daar op de vlieghaven zelf of wat de beste stappen zijn die ik kan ondernemen op dat ogenblik.
Dank bij voorbaat,
Sahushanti
De belangrijkste tip die ik kan geven: Zorg dat je een hotel van tevoren boekt en dat zij je ophalen vanaf de luchthaven.
Vooral als je nooit in India geweest bent is zo’n eerste aankomst best even wennen. Daarnaast ben je moe en wil je slapen.
Het is dan erg prettig als er iemand voor je klaar staat die je direct naar je hotel brengt.
De hotels bij de luchthaven zijn wel iets prijziger dan in de rest van Delhi.
Een beter advies kan ik je ook niet geven. Ik ben vaak in Delhi geweest en weet een beetje hoe de stad in elkaar zit. Ik zorg er nog steeds altijd voor dat ik word opgehaald. Wanneer je dat vliegveld afwandelt sta je ineens in het donker tussen heel erg veel mensen. Afhalers an mensen met auto’s die klanten zoeken, je bent moe, het is warm en plakkerig: niets fijners dan dat er dan eentje tussen staat met een stuk papier waar je naam op staat.
Ik was een keer met mijn moeder, die heeft het er nu nog over dat ze 1000 mensen zag, 2000 ogen in het donker en 1 grote Sikh met een bord met ERIK er op, ze was zo vreselijk opgelucht!
Alvast bedankt voor deze raad…
Maar wat als ik ineens wil doorreizen mert de rein richting Rishikesh?
Kan er mij ook iemand laten weten hioe ik het makkelijkst een plaats op trein boek van thuis uit?
Bedankt,
Is te proberen.
werkte prima voor mij. Wél eerst goed uitzoeken welk Delhi-treinstation deze trein vertrekt, dat heeft de boekingssite weer nodig.
Sukses,
<Erik> & [Sandya]
Bedankt!!!
is er misschien iemand met een hoteltip (low budget) in delhi?
alvast bedankt
zowieszo is een aanrader: koop een lonely planet. genoeg hotels staan er in.
ZOals J.de Heij al zegt; koop een LP.
Ikzelf zat de eerste keer in het Paharganj gebied. Hier zitten de allergoedkoopste(maar ook meest verschrikkelijke) hostels. Persoonlijk vond ik het helemaal niets daar.
De LP heb ik al en inderdaad er stta keuze te over, maar ik dacht dat er misschien iemand een tip heeft.
Toch bedankt!!