Hallo, ik vroeg me af of iemand nog een tip heeft voor een hotel in Delhi.
Ik kom om ongeveer tien uur in de avond aan en het is mijn eerste reisje naar india. Ook al denk ik wel een beetje te weten wat me te wachten staat lijkt het me handig om nog wat laatste tips te verzamelen.
Ik heb van mijn oom een adresje gekregen alleen zou dat mij 50 euro kosten. Volgens mij moet het echt wel heel wat goedkoper kunnen en zoveel luxe (50 euro per nacht) heb ik echt niet nodig.
Vol spanning en kriebels in mijn buik.
gr knut
Beste Knut,
Op het vliegveld, ga naar het 2e pre paid stalletje voor een taxi.(government aproved in cooperation with the police. (luister niet naar alle stouts). Betaal 205 Irs (iets minder dan 4 euro). Laat je brengen naar Paharganj (ongeveer 30 minuten. Daar komen alle backpackers samen. Een hotelkamer is vanaf 200 Irs (4 euro) redelijk. Wil je airco, schoner of beter kun je in deze straat, ook wel Main Bazar genoemd in verschillende prijsklassen terrecht.
Op dit moment is het 38 graden C.
Succes in India.
Lovingindia MAG
Ja bedankt voor de tip! ik lees m nu pas maar alles lis goedgekomen en morgen vertrek ik naar hetr noorden. Hotel Sunny is een aanrader, vriendelijke mensen. gr knut!
Hoi Knut,
Veel plezier in India!!!
Groetjes Ishana
50 euro is inderdaad wel heel veel voor een hotel. Ik heb er (voor mijn werk) in het Hyatt hotel gezeten, 1 jaar geleden, voor 70 dollar per nacht. 5 sterren.
en die kriebels in je buik zul je wel krijgen denk ik, ik had ze ook 5 dagen van de 7 die ik er was ![]()
zie mijn Delhi verslag op http://reizen/atspace.com , verslag India / Delhi