Hotel Delhi

Hallo!

Heeft iemand ervaring met Hotel Namaskar in Delhi of kan iemand ons een leuk hotel aanraden? Het is voor 1 nacht en er zou een airport-pickup-service moeten zijn…

Mercikes!

Nee, die ken ik niet. Een paar kennissen van mij zijn altijd erg tevreden over deze
http://www.hotelrakinternational.com/

Zij hebben ook een pick up service en daar zou ik zeker gebruik van maken, altijd wat chaotisch zo 's nachts in Delhi op dat vliegveld.

En het hotel prince polonia??

http://www.indiamike.com/india-hotels/hotel-prince-polonia-new-delhi-h3068/

Lees wat anderen er van vinden. Als je echt info over India zoekt is die site overigens erg goed, er komen niet alleen veel toeristen, ook veel Indiers.

Wij gaan eind juli naar india en zijn op zoek naar een hotel in of nabij Delhi, heb begrepen dat het niet echt aan te raden is midden in het centrum te overnachten?? Om lekker uit te rusten willen we graag de eerste twee nachten in een mooi hotel verblijven. Wie heeft er tips?
alvast bedankt
Danielle

Hallo allemaal!
Ik ben zelf ook nog aan het zoeken maar heb wel 2 onwijs goede sites om goede & goedkope hotels te vinden! www.hostelbookers.com en www.hostelworld.com
(Trouwens ook luxere hotels Danielle! Heb hele mooie ertussen gezien voor relatief weinig geld! ;))
Vul de stad in en dag van aankomst enzo en je krijgt zo een heel lijstje met beoordelingen en recensies enzo… ook handig!
Veel succes!

Bedankt Veerle, ik ga meteen kijken! jij ook succes met zoeken!

Hoi Veerle,

Ben jij al geslaagd in het vinden van hotels? Vind de hotels nog best aan de prijs. Hoe zijn jouw ervaringe?

groetjes,

Danielle

Hallo …Namaskar is een oke hotel voor 1 of 2 nachten ,het ligt midden in een lange drukke winkelstraat, en daarom mogen er geen auto s parkeren op bepaalde uren . Het ophalen van het vliegveld is goed geregeld… maar je moet wel een stuk te voet naar het hotel lopen omdat de auto daar niet mag komen .Verders doet de omgeving erg spartaans aan .De eigenaar is erg behulpzaam als je iets te vragen mocht hebben . Een fijn verblijf in India…ps kamer kost 350 rps.

Voor jullie inmiddels allemaal een tijdje geleden. Ik ga in januari naar Delhi. Iemand die zijn ervaringen alsnog wil delen? Ik reis als vrouw alleen, dus vind het wel fijn om de eerste nachten in Delhi in een prettig hotel te zitten.

Hopelijk hebben jullie goede en leuke ervaringen? Ook met een goede pick up service (ik las wat reviews op Indiamike.com en die waren niet allemaal even best…)

Bedankt alvast!!

Hai Jossie,

Ik heb ook als vrouw alleen gereisd in India en het is heel erg goed te doen. Als vervoer van het vliegveld naar de stad zal ik adviseren om de taxi service van het vliegveld te nemen. Na het ophalen van je koffers heb je heel veel balies met taxi services. Hierbij meld je naar welk adres je wilt gaan, betaal je vooraf een vaste prijs en krijg je een nummertje. Buiten ga je met je nummer naar de taxi met het zelfde nummer. Dit is goedkoop, je hoeft niet te onderhandelen en je wordt niet belazerd. Ik heb dit 2 keer gedaan en dat is prima. Ik geloof dat ik ongeveer 200/300 rupees betaald hebt voor de rit van het vliegveld naar New Delhi main bazaar. Ik ben ook een paar dagen in hotel Namaskar geweest die hierboven genoemd is, heel goedkoop en super vriendelijk en behulpzaam personeel. Ze geven je tips over van alles en kunnen ook taxi’s enz voor je regelen. New Delhi Main bazaar is een echte backbackers omgeving, wel een tikkeltje toeristisch met veel winkeltjes maar wel leuk om andere mensen te ontmoeten.

Succes!