Fijn hotel Delhi

Ik ben op zoek naar een fijn onderkomen in Delhi; basic, ‘schoon’ & prettige locatie. Wie heeft een goeie tip voor mij?

Groet Birgitta

Hoi Brigitta,

Ik heb zelf vorig jaar in het Rak international gezeten. Een prima hotel om in te beginnen. Ze hebben ook een pick up service vanaf het vliegveld. Ook een prima hotel als je al wat langer onderweg bent in India.

Het zitten te midden van de bazaar dus je loopt zo vanuit het hotel in de gezellige winkelstraat. Op het dakterras dus ook een gezellig uitzicht.

Wat ik ook een zeer groot voordeel vond was dat het maar ongeveer 5 minuten lopen van het station af was.

Ik heb in Delhi alleen in dit hotel gezeten dus kan je verder geen andere info geven over andere hotels.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Veel plezier in India.

Groetjes MArielle

Ik zat in Smyle Inn hotel de 1e nacht. Prima hotelletje! Middenin Paharganj. Goede kamers. Schoon. Ook te boeken via hostelbookers.com Pickup service vanaf vliegveld kan ook. Aan te raden.

Het rooftop restaurant was overigens wat minder.

Zit overigens ook op max 5 minuut lopen vanaf het treinstation.

Dank voor de tip!

Klinkt goed, fijn om tips te krijgen!
dankjewel,
grtjs Birgitta

wij zitten wel eens in hotel relax ook midden op de bazaar. Ruime grote kamers met beelden en balkonnetje. je kijkt zo op de bazaar onder je, goed dakterras en 5 min van trein station.

Wij zijn in augustus in hotel Rak geweest. Ligging is perfect. Dicht bij treinstation. Hebben inderdaad een pick-up service. Wij hebben een taxi bij hen geregeld voor het wegbrengen naar het vliegveld. De auto was wel een wel een barrel, met stoppen, water bijvullen etc., maar we zijn er gekomen.

In de zomer hebben we overnacht in Wonghden House in de Tibettaanse wijk in Delhi Nrd. De sfeer in de wijk is rustig en kalm, je kunt er lekker eten en je bent snel in het centrum. Het hotel is eenvoudig, en vrij schoon.
Groet,
Johan Geraets