Zoek en gij zult vinden. Maar waar begin ik in het onmens grote Delhi.
Wat is een leuke wijk om een hotel te kiezen, om in de avond wat rond te dwarrelen, of misschien in de omgeving van een leuke bazaar. Hoor graag jullie adviezen en mening, zodat wij hiermee misschien onze keuze wat makkelijker kunnen maken. Heb tot nu toe op nr 1 staan http://saubhagbedandbreakfast.com/
Zegt dit iemand iets, kent iemand de omgeving daar?
Ik heb dit op Tripadvisor gevonden, met lovende recensies, maar geen idee van de omgeving in deze buurt.
Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen, is toch het fijnste de ervaringen van iemand te lezen die zelf in Delhi geweest is.
Dag Hanny,
een van de leukste wijken is pahar ganj (bij het new delhi railwaystation). Honderden hotels daar, bij de meesten kun je altijd wel terecht zonder reserveren (doe ik altijd), ook 's nachts. Tip: zoek op google “Delhi hotels” ; je krijgt dan o.a. een kaartje; klik op het kaartje en zoom in op pahar ganj; elke rode stip is een hotel (en er zijn er nog veel en veel meer); als je op de rode stip klikt krijg je informatie, sommige hebben een webside en kun je online reserveren.
Succes, John
ik ben het met jean eens. Main Bazar in Pahar Ganj is ook m.i. een goede plaats om te verblijven in Delhi. Vlak bij het new delhi station (handig voor je reserveringen per trein door heel India) en de metro. mooi centraal gelegen.