Iemand een goed adres voor een goedkoop en aangenaam hotelletje in Delhi?
Vriendelijk bedankt.
Iemand een goed adres voor een goedkoop en aangenaam hotelletje in Delhi?
Vriendelijk bedankt.
leer goed engels: er is in principe een verschil tussen hoStel en Hotel. Of kom je ook al uit Madurodam dat alles piepklein moet zijn?
Nog maar weer eens: als je gewoon googlet ‘‘hostels in XYZ’’ krijg je sites als hostelworld, hostelbookers, hostelz etc-er zijn er 10tallen, zo niet meer. En dan staan ze nog lang niet allemaal op het www.
In de overbekende praktsiche reisgidsen, waarvan men mag verwachten dat iemand al zover in de planning is ze in bezit zal hebben, staan ook 10tallen-je ziet dan dat er velen vlak bij elkaar staan (bvb de Tibetaanse wijk)-je kunt er donder op zeggen dat er nog 10tallen meer in diezelfde wijk staan.
waarom reageer jij, bkkflyer, altijd zo ontzettend sarcastisch en negatief. iemand stelt gewoon een vraag en jij valt diegene meteen aan. Als je het een ‘domme’ vraag vindt, reageer dan gewoon niet.
hoi eersels,
ik heb in delhi een nacht geslapen in hotel vivek in paraganj. deze zat afgelopen november druk in de verbouwing en wordt mooi opgeknapt. je hebt verschillende prijsklasses. wij hebben er geloof ik 500 roepies voor betaald, en dat was een prima kamer…(wel als je budget backpack plekken bent gewend natuurlijk ;).
wij vonden deze straat erg gezellig. veel winkeltjes en toeristen. wel druk en chaotisch. misschien niet handig om de reis mee te beginnen als je net midden in de nacht bent aangekomen zoals wij. haha… succes
Helemaal eens kan wel even wat minder!
Oh ik zie dat BKKflyer ook weer actief is. Ik weet toevallig wel een leuk hotel , Tara Palace, ongeveer tussen de 20 en 30 euro. Zit in het centrum van Old-delhi vlakbij de Jama Mashid. Ik ben er niet geweest maar zag dit toevallig op internet, misschien is het wat.
Hoi,
Wij verbleven in Amax Inn, vlakbij het station, handig om de volgende ochtend vroeg te reizen…
Nette kamer, nette badkamer, dakterras.
Véél plezier!
Hoi,
Een straat waar veel hotels zijn is Rada Khrisna Road
of Rama Khrisna Road.
Dit is als je uit het treinstation komt (Tamel kant) ga je naar
rechts (loop langs alle restaurantjes). Loop onder de brug
door en dan is het de 2e straat links.
Zitten veel hotels, goedkoper dan zeg maar “main Bazaar”
Een fietsrikja kost ongeveer 15 Roepie. (inclusief baggage ![]()
Veel Indiase mensen logeren zelf ook in deze straat.
Minder “westerse toeristen” zeg maar.
Succes.
Miss India
ik vindt de wijk karol bagh wel een fijne wijk om te verblijven in Delhi. De franse colonie is ook een van de beter wijken. Old Delhi moet je vermijden. Google op deze wijken en je vindt bij hostelbookers, hostelworld etc veel goede hotels.
Ik persoonlijk zou het wel op een hotel houden. Deze zijn ook niet extreem duur, maar geven wel een erg goed niveau aan service en comfort meer dan hostels. Wat erg fijn is in een stad vol troep en viezigheid wat de bijkomende insecten met zich meebrengt. Hotels hebben vaak betere maatregelen om insecten buiten te houden dan hostels.
Karol Bagh beviel mij ook! En check ook gewoon even de Lonely Planet; veel keus, alleen… de juiste weg zoeken is een probleem, veel mensen wijzen je door naar ‘’ a nice priced room’, waar zij vast een beloning voor krijgen als je met die meneer meeloopt haha
Succes!
Nirvana hostel, in Neb Serai, Ignou Road wel een stukje buiten het centrum maar zeker de moeite waard door de gezelligheid die je ervoor terugkrijgt.