Waar op huwelijksreis november 2016

Hello fellow travelers,

In november zouder mijn vriendin en ik op huwlijksreis willen gaan, maar we geraken er niet aan uit waar naartoe.
Een aantal van onze laatste reizen zijn Zuid-Afrika, Noorwegen, west kust Amerika, Sri Lanka en Malediven…

Budget rond de 2500 a 3000 euro pp.
Liefst een rondreis (mag eindigen met een aantal dag “rust” vakantie)
Max 21 dagen

Wie kan me helpen? :slight_smile:

Steven

Thailand, Borneo? Of al in Centraal- en/of Zuid-Amerika geweest? Centraal-Amerika is misschien in die periode beter en genoeg tropische bestemmingen voor de rust.

Centraal en Zuid-Amerika nog niet gedaan.
Ben nu eens aan het luisteren voor Argentinië, maar ik vrees dat ik daar snel over men budget zal zitten.

Vooral Patagonië staat ook bij mij op mijn verlanglijstje. Maar dat is jammer genoeg een heel dure reis ja.

Een rondreis door Costa Rica, desgewenst gecombineerd met Panama of Nicaragua. Voor de kust van Panama heb je de San Blas eilanden, ideaal voor de afsluiting van je reis. Moet lukken met dit budget.

www.travelkees.nl

Rondreis (fly & drive) in Oman en eindigen op het paradijselijke strand van Salalah.
Schitterende natuur, aparte sfeer en zalige temperatuur in november!

Steven,

Vooreerst proficiat met jullie aangename vooruitzichten. :nod:

Heb je al gedacht aan een trip naar Brazilië ?
Hier bij ons in het Noord-Oosten, met name de deelstaat Bahia, kan je een rijke cultuurhistoriek ontdekken maar ook genieten van adembenemende stranden of een stevig wandeling zetten in het Nationaal Park Chapada Diamantina.

En 1 en ander kan voor jullie door een Vlaamse gids (die er al meer dan 10 jaar woont) georganiseerd worden in een all-in-reispakket zoals je HIER kunt lezen.
Tropische groet uit Salvador da Bahia :zon02:

Ivan

Ik ben naar Bali geweest en dat was echt geweldig via fox reizen.
Vooral dat de gids wist dat het onze huwelijksreis was en overal waar we kwamen ging eerst de hele groep met ons mee naar de kamer om te kijken wat er was gedaan door het resort.

Dat was genieten.