Vanaf november wil ik op reis richting Midden Amerika. Een combinatie van reizen, Spaans leren, danslessen en ontwikkelingswerk lijken mijn fantastisch. Ik had in gedachten van Mexico richting Costa Rica. Maar er zijn nog veel meer plekken die ik wil zien…
Ik ben vrouw van 24 jaar, kom uit Zuid Holland en heb de afgelopen jaren gewerkt als juf in het onderwijs en de sport. Verder ben ik niet aan tijd gebonden, ben van de low budget en met rugtas.
Wie heeft er zin om samen een mooi (start)plan te maken?
Groetjes, wereldziener
Je reis klinkt interresant Vooral dat low budget klinkt als muziek in de oren.
Maar hoelang wil je gaan en hoe low is dat low budget in jouw gedachten?
Ik ben een jongen van 18 btw. Wil ook graag midden en zuidamerika verkennen.
Als je het leukt lijkt dan wil ik best je reispartner worden, maar moeten we wel even kijken voor prijzen enzo etc etc
Jouw plannen klinken wel redelijk als de mijne! Wil ook graag in november gaan rondreizen daar. Zou het liefste in Mexico willen beginnen en dan naar het zuiden. Spaans spreek ik al, dus dat hoef ik niet meer te leren, maar je schrijft dat je graag danslessen wilt nemen? Ik ben ook helemaal gek op dansen! Ik ben verder ook niet tijdgebonden, wil mijn plannen een beetje ter plekke bekijken, en ook van de lowbudgut en de rugzak Ik ben trouwens een vrouw, 23 en net afgestudeerd (en daar volgt uiteraard een flinke lange vakantie op vind je niet!? ;)) Stuur een berichtje als je interesse hebt, dan kunnen we verder mailen over onze ideeën.