In november wil ik voor een maand of 3 naar Midden- en/of Zuid-Amerika, omdat dit niet bij de wereldreis inzit die ik in febr. ga maken met een vriendin. En dit is niet te missen vind ik! Wie heeft zin om mee te gaan of voor de eerste paar weken samen te reizen? Ik ben 24, net klaar met de ALO, kom uit Groningen en zoek iemand die ook lowbudget wil reizen, avontuurlijk is…enz. Stuur me een mail, ook tips over tickets, mooie bestemmingen enz zijn uiteraard welkom!!
Marije
Hee marije, 13 november ga ik 3,5 week naar Mexico, zie kopje “wie gaat er mee naar mexico”…ik ga spaans studeren maar wil ook veel van t land zien, dus mocht je in de buurt zijn of van te voren meer willen weten, laat even wat horen! boxmeer@hotmail.com
Anne-Marie
Originally posted by Gast: marije@04-08-2003, 11:54:16
** In november wil ik voor een maand of 3 naar Midden- en/of Zuid-Amerika, omdat dit niet bij de wereldreis inzit die ik in febr. ga maken met een vriendin. En dit is niet te missen vind ik! Wie heeft zin om mee te gaan of voor de eerste paar weken samen te reizen? Ik ben 24, net klaar met de ALO, kom uit Groningen en zoek iemand die ook lowbudget wil reizen, avontuurlijk is…enz. Stuur me een mail, ook tips over tickets, mooie bestemmingen enz zijn uiteraard welkom!!
Marije **
HOI MARIJE,
IK VERTREK BEGIN NOV. NAAR ZUID-AMERIKA. ALS JE WILT KUNNEN WE IN DEC. ERGENS AFSPREKEN EN SAMEN VERDER REIZEN.
LAAT WAT VAN JE HOREN ALS JE INTERESSE HEBT:
estherwalr@hotmail.com
GROETJES
ESTHER
hi
wij zijn in die periode ook in zuid amerika.
Je kan ons volgen op onze webstie: MyTravelLog.com is for sale | HugeDomains.
Misschien kruisen we elkaar en kennen samen wat optrekken.
grt Stijn