Honeymoon

Beste allen,

Mijn verloofde en ik willen een 14-16 daagse trip door Zuid-Afrika doen maar weten niet goed wat er haalbaar is binnen deze tijdsperiode. Ons budget is 2500 pp met huurauto en hotels/lodges in. Kunnen jullie ons op weg helpen?
Alvast bedankt

Hallo

Is jullie budget inclusief tickets?
En een en ander is ook vooral afhankelijk welk jaargetijde!
Doe in ieder geval slechts een gedeelte want twee weken
is echt veel te kort voor een complete trip!
Ga je in onze zomer ga dan naar het noord-oosten ivm. het weer!
In onze winter eventueel het zuiden, liefst niet tussen 8 dec en 12 jan. vanwege schoolvakanties daar!
Denk en kijk ook eens naar B&B en Backpackers, veel goedkoper!

Veel planplezier

De periode is oktober en met vliegtickets inbegrepen…

Zijn de vliegtickets al geboekt? Hoeveel hebben jullie ervoor betaald?
Wat is jullie hoofdreden om ZA te bezoeken? m.a.w. dieren? natuur? strand? kultuur? enz…
Peter1950 heeft in ieder geval gelijk: concentreer jullie ofwel op het noord-oosten ofwel op Kaapstad en ruime omgeving!

Groetjes,
Toetske

Beste Jelle,

Oktober is een mooie periode. Maar jullie budget voor alles is wel zeer beperkt, incl. tickets en huurauto. Als het kan zou ik je budget verhogen met ~Euro 1000.

Kies een gebied uit of het Noorden of de kust en de Kaap. Dit land is zo groot namelijk en zo houd je de kosten ook in de hand.

En ik neem aan op jullie huwelijks reis mag er ook wel zeker 1 speciale lodge met alles erbij bij zitten… Laat maar weten of ik jullie kan helpen.

Welke regio zouden jullie doen en welke route dan best volgen?

Het mag eigenlijk een beetje van alles zijn! Big 5 met relaxen en mooie natuur…

Ik zou echt in het Noorden blijven, de gameparks, relaxen, etc.

Zou ook in het noorden blijven, en niet te veel willen zien in een korte periode
Kijk even naar onze reisverhalen dan kun je misschien ideetjes opdoen

www.astrixx.be