Honeymoon

Beste allen, wij zouden graag onze huwelijksreis laten doorgaan in Zuid-Afrika maar hebben totaal geen idee hoe er aan te beginnen. Waar moeten we zeker naartoe, wat kan zoiets kosten? Best zelf alles boeken of via bv Jambo? Kunnen jullie ons helpen?

hallo
zoek eerst voorbeeldreizen op het internet en kijk you tube filmpjes en check wat je het meest aanspreekt en vorm zo je route .
je kunt alles zelf regelen maar regel wel tijdig vooral de gamereserves
succes

Een en ander zou ik zeker laten afhangen van het jaargetijde, in onze zomer kan
het in het zuiden behoorlijk koud zijn!
Verder is het natuurlijk belangrijk om te weten waar je van houdt, cultuur of natuur?
En als je op tijd bent met boeken hoeft een eigen initiatief zeker niet of nauwelijks duurder te
zijn dan een georganiseerde (groeps) reis!
Maar ik denk zeker dat een zelf georganiseerde reis zoveel meer voldoening geeft,
ook al omdat je niet zo gebonden bent!
En wat betreft de prijs, zo gek als je zelf wilt, vluchten van 500 pp tot 1000 pp
Overnachtingen met twee inclusief ontbijt voor 50 euro (of minder)tot misschien wel 300-500 euro
in sommige privé parken, en ook natuurlijk, hoe ook lang je gaat en huur je een auto
voor zo 15 euro per dag ook ook of eentje van 40 euro per dag?

Veel planplezier

Sent from my SM-T800 using Wereldwijzer mobile app

Wat leuk dat jullie je huwelijksreis in Zuid Afrika willen doorbrengen. GEweldige keuze! En September is een mooie maand ervoor. Er zijn zoveel mooie plekken, ik help graag reiziger en doe dat al vanaf 2010. We wonen in Zuid Afrika, dus alle info uit eerste hand. En ik heb nog nooit een zelfde reis gemaakt sinds 2010, alle reizen zijn uniek en op maat gemaakt. Dus… Tot gauw.

De kosten, je kan het zo duur maken als jezelf wilt. Er zijn hele mooie luxe lodges met alles erop en eraan, die zijn pittig geprijsd, ( E 250,- /400,- per nacht per persoon, maar dan zit er bij voel pension, 2 game drives) maar er zijn ook super mooie plekjes, die een stuk minder kosten en ook leuk en goed zijn. Dus zeg het maar…