Allereerst natuurlijk van harte gefeliciterd met jullie voorgenomen huwelijk!
Wat dacht je van de parelwitte stranden, fantastisch mooie safriparken en de grote glimlach van de Kenianen? Ik woon sinds april 2012 in Ukunda, zuidkust van Kenia, en zou je kunnen helpen de beste accommodatie te kiezen, de mooiste safari te boeken en evt andere leuke uitjes. Ook kan ik je mee op stap nemen om het lokale leven van de Kenianen te zien. In Kenia kan je echt alle kanten uit, dus jullie gaan hier zeker een fantastische bijzondere huwelijksreis hebben, dat staat vast!
Neem gerust contact met me op via een persoonlijk bericht bij vragen!
Het hangt er een beetje af wat je zoekt. Maar onze eigen huwelijksreis was naar Suriname en curacao als afsluiter. Het was een geweldig mooie reis! Maar Costa Rica, Thailand, Maleisië zijn mooie bestemmingen voor een huwelijksreis.
Zoek je het liever dichterbij, Portugal! Een mooie bestemming om met de auto te verkennen.
op de eerste plaats proficiat met dit goede voornemen!!
2014 wordt een goed trouwjaar. Ik ga ook trouwen volgend jaar.
aangezien mijn aanstaande vrouw een Indonesische is, ligt het land van de huwelijksreis voor de hand.
Misschien ook een idee voor jullie.
Er zijn veel rondreizen mogelijk (bijvoorbeeld Java - Bali).
Nou ik las in je berichtje dat je een huwelijksreis gaat maken in de maand Juli.
Je moet niet al te ver gaan,in Europa heb je veel landen met mooi weer alsook hoge temperaturen.
Maar het kan erg druk zijn en de prijzen schieten vaak omhoog,een mooi alternatief wordt gevormd door de drie M’en: de Malediven, Mauritius en Maleisie.
Maar Bali is ook niet te versmaden hoor,om nog niet te spreken van mijn favoriete vakantie land,Thailand.(goedkoop,vriendelijke mensen,lekker eten,en mooie natuur) Een hele fijne huwelijksreis gewenst Steffan!
groet,georgessiam.
Wij hebben met onze huwelijksreis gekozen voor Frankrijk. Leek heel simpel, maar zijn in het zuiden begonnen (Provence) en in het noorden geëindigd (Normandie). Super relaxed met onze eigen auto. Wat het bijzonder maakte was de keuze voor idylische plaatsjes in kleinschalige, prachtige verblijven zoals kastelen. Rust, romantiek, rondreizen en niet te vergeten heerlijk eten ineen!