Bon dia todos!

Hallo allemaal,

Zal mezelf even voorstellen, ik ben misseagle, 27 jaar en ik ga volgend jaar trouwen met de man van mijn leven. We willen graag op huwelijksreis na de bruiloft maar weten nog niet precies hoe of wat dus neus ik hier rond om ideeen op te doen!

Liefs

Hoi misseagle,welkom op wereldwijzer!
Een huwelijksreis is voor velen de mooiste vakantie uit hun leven.
Juist omdat je huwelijksreis zo bijzonder zou moeten zijn, komt er veel voorbereiding en denkwerk aan te pas. Je zal je ongetwijfeld als eerste de vraag stellen: “waar gaan we heen op huwelijksreis?”
Ieder land heeft zo zijn eigen cultuur, tradities, taal, geloof, eten etc. Bekijk goed of deze cultuur je aanspreekt. Het zou zonde zijn als je een week lang op reis gaat in een land waar je totaal niets mee hebt
Om jullie een idee te geven over mooie huwelijksreis bestemmingen, hier alvast wat inspiratie.
De Malediven bestaan uit meer dan 1100 hele kleine eilandjes. Zoek je vooral rust, zon, zee, lekker eten en romantiek, dan zijn de Malediven misschien iets voor jullie misseagle?
Mauritius is een heerlijk honeymoon eiland. Het biedt romantiek, luxe en rust. De hotels op dit eiland zijn allemaal zeer romantisch, degelijk en luxe.
Hawaii is een stukje Amerika in tropische sferen. Op het eiland Maui merk je het duidelijkst dat Hawaii een onderdeel is van Amerika.
Een huwelijksreis kan je perfect combineren met een bezoek aan de Westkust van de Verenigde Staten met een bezoek aan Los Angeles en/of San Francisco.
Ik wens jullie alle goeds , gezondheid en liefde voor de toekomst toe misseagle !
groet,georgessiam.

Tsjah we hebben natuurlijk al wel rondgekeken.
Malediven, mauritius, hawaii… Allemaal bestemmingen die voor ons te duur zijn.
Tenminste voor wat wij willen.
Ik wil minimaal 12 á 13 dagen op huwelijksreis ZIJN.
Dus zonder de reis.

Tsjah en als je dan naar de Malediven ofzo wilt dan is dat kostenplaatje erg hoog, en dat is onze bruiloft ook al.

Wij zitten aan een maximum budget van 5000 te denken en dan moet daar alles bij in zitten. Dus niet alleen reis + hotel maar ook alles wat je daar uitgeeft.

Dat is best pittig want we willen wel buiten Europa kijken en het moet wel echt een honeymoon zijn… Dus veel moet allemaal voor ons geregeld zijn.
Alleen wil ik dan weer niet alleen maar in een resort zitten en niets zien.
Ik hou van avontuur en rondtouren.

Tsjah… veel eisen I know!