Hallo allemaal,
In november willen we ongeveer 2 weken op vakantie. Het liefst ergens naar de zon (> 20 graden), maar of het dan een rondreis of zonvakantie met excursies wordt, maakt niet heel erg uit.
Wat kunnen jullie ons aanbevelen?
- ong. 2 weken in november
- 2 personen, max. 1000 euro pp
- boven de 20 graden
- mooie natuur/cultuur
- rondreis of strandvakantie met excursies
- we houden van dingen in de omgeving zien, maar ergens lekker relaxen met een boek vinden we ook heerlijk.
Ben benieuwd naar jullie tips.
Groeten Regina
Niemand die een tip heeft?
Je kan eens kijken of je een mooie prijs vindt voor Kenia. De temperatuur aan de Keniaanse kust zal zeker een stukje hoger zijn dan 20graden, mooie natuur (safari‘s!!!), prachtig strand (vooral hier aan de zuidkust waar ik woon), van alles te doen.
Echt een heerlijk land met een echte Hakuna matata mentaliteit.
Ik woon hier aan de zuidkust, vlakbij Diani Beach, dus als je vragen hebt, mail me gerust: <contact via pb>
www.marriettevandervelde.waarbenjij.nu
Ik zou zeggen Canarische Eilanden, Portugal, Griekenland of Turkije.
Daar sluit ik me bij aan.
Okee, ik dacht dat Griekenland al niet meer zo mooi weer was in November. Heeft iemand ook nog tips voor buiten de EU?
We hebben al een beetje gekeken naar jamaica of juist helemaal aan de andere kant Bali. Dus we zijn nog steeds breed georienteerd 
1000 euro per persoon = incl of exclusief, als het 1000 euro zonder vliegreis is , is Bali een prima bestemming al zeg ik het zelf.
accomodatie vanaf 5 euro per kamer dus niet pp en eten in een bistro (naast me0 vanaf 1,50 euro -Cap Cai bv. en lekker ze verhuren ook 4 bungalowtjes er is een klein zwembad in een hele mooie tuin zo,n 200m van de Oceaan gelegen.
prijs voor bungalow met ontbijt is nu ik dacht 20 euro. Oh ja het is in Candidasa heb er de 1ste keer in Bali zelf gelogeerd en was/ben zeer tevreden , nu over het eten want heb ernaast een groot huis geleast. Vliegreizen las ik op Facebook naar Jakarta voor iets meer als 400,-euro
Jakarta -Bali 20-30 euro…
Thailand!
Daar kun je vaak goedkoop heen vliegen (tussen de 500 en 600 euro) Accommodatie is in alle soorten en maten. Voor 5 euro heb je al een kamer met zijn tweeën. Met 1000 euro incl. vliegticket moet het dus wel lukken, maar geen luxe!
Vanuit Bangkok kun je alle kanten uit. Eilandhoppen in het zuiden of jungletrekkings in het noorden. Busritten zijn goedkoop. Een lange rit kost rond de 10 euro.
November begint het droge seizoen voor Andaman kust. Een aanrader!