Ik heb straks nog twee weken vakantie, maar nog geen concrete plannen.
Heb je ruimte in de laatste week van november, eerste week van december en zin in een vakantietrip…
Duur, maakt niet uit, mag een weekje, weekendje, als het maar gezellig is.
Locatie, de zon trekt me vaak wel, maar ik zie een een vakantie in ierland, schotland oid ook wel zitten, lekker uitwaaien.
Gezelschap tussen de 30-40 jaar. (ben zelf 36) man/vrouw
Ik zoek een reismaatje voor begin december. Zelf dacht ik aan Kaapverdie omdat het daar lekker weer is rond die tijd en het betaalbaar is. Misschien zouden we een keer kunnen praten of onze ideeen overeen komen?
Ik wil ook graag op vakantie eind november begin december… max 4 weken.
Mijn doel is:
Zee!
Lekker weer
Tropisch fruit
Goedkoop vakantieland
en cultuur bekijken.
Dacht zelf aan de landen: Laos of Nepal… omdat het goedkoop is!
En heel misschien wil ik daar nog zijn om kerst of NYE te zijn.
Ben zelf een dame van 32 jaar. heb half jaar gebackpacked in Australie en Nieuw Zeeland. (2011) en half jaar Zuidoost Azie (2013)
Hopelijk vind ik via deze weg iemand om een begin te maken van mijn reis. Uiteindelijk Alleen, leer je de meeste mensen kennen en ervaar je echt de mensen!
Hallo allemaal! Ik ben een dame van 35 en wil graag, met een vrouw of gay guy, een paar dagen naar Marrakech.
Gewoon even naar de zon, wandelen, eten en drinken: gewoon genieten en ontdekken.
Ik kan begin december en anders in het nieuwe jaar.
Groetjes!
Klinkt goed allemaal, ik zou het liefst volgende wk al vertrekken naar een tropische bestemming… kan iemand dan?
Ik zie nu bijv. Zanzibar voor €500 pp voor 9dgn, 6-17nov. Toffe prijs toch.
Zelf ben ik t/m 20nov vrij, dus genoeg tijd om weg te gaan.
En qua reisgenoot ben ik heel flexibel, ik hou van cultuur maar ook van chillen op het strand. Sightseeing vind ik leuk, hangen met de locals maar ook een cocktailtje en/of uitgaan. Ik hou van urban, house, salsa, kizomba dus ja, van alle markten thuis.
Verder ben ik single, woon in Den Haag en ben van hindoestaanse afkomst… ook niet onbelangrijk haha.
Let me know!
Grt, Meriam Fauzia
Hi Meriam Fauzia!
Super Zanzibar-aanbieding! Vanwege werk kan ik niet per direct weg though.
Wat vindt jij van Marrakech?
Updated - - -
Hoi 091989! Kaapverdië is super, ben daar in 2010 voor 3 weken geweest!
Ik wil ook (even) naar de zon.
Wat vindt jij van Marrakech?
Of Azië begin volgend jaar?
Ja snapje! Zeer toffe aanbieding en dat resort is 4 sterren, echt prachtig met wellness, animatie, watersport etc. Top!
Heb vrij snel na m’n berichtje hier de laatste kamer al geboekt, haha. Ik ga nu gewoon alleen. Ben een spontane vrolijke meid dus ik leer vanzelf mensen kennen.
Marrakech trekt mij niet zo aan. Mijn voorkeur gaat uit naar tropische bestemmingen met prachtige stranden. Misschien een volgende reis die wel matcht?
Vorige week in Kaapverdië geweest btw, ook echt prachtig en maar 6u vliegen. Dat is nu m’n 2e thuis haha, in december en feb ga ik terug. Aanrader!
Oh je laatste zin zie ik nu.
Azië vind ik ook zeer interessant idd. Maleisië en Singapore staan op m’n lijstje. Qua timing komt eind 2017 me beter uit. Is dat een optie voor je.
ik wilde eigenlijk naar de zon, maar dit klinkt ook waanzinnig gaaf…
zit je al in je kano?
ik ben nu net vrij en heb zin in iets actiefs en ontspannends, ben sportief en babbelig haha.