Reisgenootje eind 2010 strand/feest vakantie

Hi allemaal,

Ik ben opzoek naar een leuk reismaatje,die nog leuk op vakantie wilt gaan in de maanden oktober,november of december,ik zou graag zelf 3 a 4 weekjes gaan,
Vakantie is voor mij lekker genieten,veel zonnen,leuke terrasjes doen,uitgaan af en toe,lekker gaan eten,watersporten of autoke huren en leuek dingen doen,ik ben totaal niet geintresseerd in het bezoeken van museums en historisch gedoe,dat is niks voor mij,alleen ma lekker genieten
Ik zou graag na het warme gedeelte willen gaan,voorbeeld Aruba,Miami,enz…

Ik ben zelf 22 jaar en kom uit limburg(Opglabbeek)
Zo wie het ziet zitten om er nog even tussen uit te gaan op het einde van het jaar,laat ma iets weten
groetjesssss

Hoii

Zag je berichtje en dat sprak mij wel aan…
ik ga in augustus wel op vakantie een weekje…maar ik kan niemand vinden die nog een keer wil. Ik zit te denken om in de maanden september/oktober of december te gaan. Ook mij lijkt Miami wel leuk, of Afrika, Curacao. Omdat ik een vast contract hebt, moet ik er vakantie voor opnemen, bij mij zou het dan ook 3 a 4 weken worden.

Nou ik hoor wel of je al iemand gevonden hebt ofniet.
Ik ben btw 21 jaar.

Groetjes Chantal

Hoi chantal,

Leuk dat je reageerd,heb namelijk nog niemand gevonden,de meeste krijgen niet zo lang verlof…

In curaçao heb ik al een jaar gezeten,dat heb ik al gezien…
Ik zou graag ook 3 a 4 weken willen gaan want,heb net hetzelfde als jij veel verlof staan…
Ik sta voor alles open zolang het er maar warm is!!,dat is voor mij het belangrijkste,ik wil ook wel 2 weken op een plaats doorbrengen en 2 weken op een andere plaats lijkt me ook wel leuk,misschien Aruba met Miami,of jij iets leuks in gedachten hebt,
je mag me altijd mailen,dan kan ik sneller reageren

Hopelijk hoor ik je snel

Groetjes
Mandy
xmandykex@hotmail.com