Tussen oktober en december 2011 3 weken weg naar een verre bestemming

Hoi ik ben Niels 30 jaar en zou erg graag ergens tussen oktober en december 2 tot maximaal 4 weken op willen vakantie gaan.
Mijn vrienden hebben nooit tijd, geld of zin en daarom zoek ik via deze weg een reisgenoot tussen de 22 en 35 jaar.
omdat ik erg veel landen wil zien heb ik geen echte voorkeur voor 1 speciaal land.
moet ik toch een selectie maken dan lijkt me brazilie (Rio!) Peru en Costa Rica erg leuk. Maar ook Noord-Amerika en Nieuw Zeeland staan erg hoog op mijn lijstje.
Een echt keihard vakantieplan heb ik dus nog niet maar het lijkt me leuk een reis samen met iemand te plannen. Alles is bespreekbaar!
Ik hou er van om vooral veel van een land te zien, met af en toe een relaxdagje en/of een avondje stappen tussendoor maar ik ga zeker niet voor een totale relaxvakantie.
Oja vind ik duiken helemaal tegek en ben dan ook van plan dit op vakantie,als dit mogelijk is naturlich, enige malen te doen.
Verder sta ik open voor heel veel dingen…
Mocht je ook zin hebben om er een paar weken tussen uit te piepen tussen oktober en december of gewoon even meer weten stuur me dan even een mailtje: [EMAIL=“thiziznielsie@hotmail.com”]thiziznielsie@hotmail.com
Cya!

hallo ik ben lamber 38 jaar en zoek ook een vakantie maatje, om op vakantie te gaan naar verre bestemmingen, ik had een vakantie geboekt naar amerika op 17 september, maar mijn vakantie maatje heeft afgezegd. ik hoor het wel,

groetjes lamber

hallo,

Ik ga eind november in m’n eentje voor 3 weken naar Zuid Afrika; staat zo te zien niet heel hoog op je lijstje maar is ook erg mooi! Mocht Zuid Afrika je evt ook aanspreken, stuur dan een PM…

Gr,
Hendrik 29/m/utrecht

Ps. Zuid-Amerika is ook erg leuk, al vond ik Rio niet zo veel, daar ben ik 2 jaar geleden geweest… :wereld:

Hallo,

Zuid afrika, wil ik ook nog altijd zien, lijkt me ook erg, mooi, je kunt me eventueel mailen op bertie74@live.nl

groetjes lamber

hoi ik wil ook nog even graag weg drie weken naar azie (ofzo) voordat de winter losbarst… mocht je nog niemand gevonden hebben kunnen we contactleggen…

fijne avond,

sara, 31