Reisgenootje gezocht 25-30

Ik ben helemaal alleen gelaten en wil heel graag nog op vakantie maar iedereen is al geweest of heeft geen geld. Ik hou van Latijns-Amerikaanse cultuur, zon, zee en strand. Bestemming en periode nog niet bekend

avontuurlijk aangelegd?

Hoi,

Vanaf 21 oktober heb ik 2 weken vakantie. Hoe ik deze ga invullen weet ik nog niet precies. Zat aan Portugal te denken of en ander zonnig gebied. Zuid-Amerika zou mij ook leuk lijken, maar deze twee weken is daar te kort dag voor denk ik. Misschien voor eind december een idee?

Groetjes,
Carolien

haha ik ken het! Ik ben ook nog niet weg geweest dit jaar en wil in december voor enkele weken de zon opzoeken. Bij voorkeur latijns amerika. Ik hou van cultuur, zon, zee strand en avontuur!

December klinkt goed, ben benieuwd naar je plannen. Aankomende week ga ik thuis lekker wat doen. Ik heb inderdaad nog genoeg dagen over en zou in december best nog wel even weg willen. Zon, zee, strand, natuur en avontuur zijn de juiste woorden.

Groetjes
Carolien

Ik zit met het zelfde probleem 26 november tot 26 december vakantie geen reismaatje of bestemming tot op heden…wie o wie? Avontuurlijk sportief relaxt…ben van veel markten thuis!