In december naar de zon!
Heb jij ook zin om in december 2 tot 4 weken naar de zon te gaan? Ik zelf zit te denken aan een mooi hotel of resort op een warme bestemming (22+). Een combinatie van zon, zee, strand, lekker relaxen (drankje aan het zwembad), actief en zo af en toe de omgeving verkennen lijken mij de ideale ingrediënten voor een heerlijke relaxte vakantie! Natuurlijk gaan we ook lekker eten, uitgaan, dansen en leuke dingen doen! Een vakantie waarbij je geen besef hoeft te hebben van de tijd! (Nederlandse Antillen, Canarische eilanden oid)
Ik ben Eric, bijna 27 jaar en ben leidinggevende van een E-commerce & Marketing afdeling, woonachtig in Drenthe en weet wat ik wil! Ik ben een open-minded, sociaal, gezellig, enthousiast persoon en hou ervan om nieuwe mensen te leren kennen! Ik praat makkelijk, zie er goed uit, ben verzorgd, dan en hou ervan om erop uit te gaan!
Ik zoek één of meerdere leuke reisgenoten, die net als ik enthousiast worden van een vakantie in december naar de zon! Man of vrouw maakt niet uit, als je maar het zelfde doel voor ogen hebt! Budget? Ik heb geen idee, maar daar komen we samen vast wel uit.
Vertrekdatum? Ik kan vanaf 29 november en moet 6 januari weer terug op kantoor zijn, dus ergens vanaf 29 november zou heel fijn zijn.
Wil je meer weten? Stuur even een reactie met je Facebook of Email en we kunnen verder praten en wie weet hebben we allebei in december een leuke vakantie!