heeft iemand van jullie een goede tip voor een zonvakantie (december na de kerst vertrekken) waar het rond de 30 graden is en wat ook nog betaalbaar is?? ik hoor graag jullie reactie /ervaringen
Hoi,
Ik denk dat je dan in het Koninkrijk der Nederlanden het goedkoopste uit bent.
Dwz, een van onze caribische eilanden.
Wanneer je dat niet ziet zitten zal je moeten gaan voor een land rond of onder de evenaar.
Groet,
Daniel.
Egypte kan ook prima !
Antillen is veel duurder dan bv Dominicaanse Republiek, dus…zou ik niet doen.
En wat is betaalbaar? Je zit er (zeker DAN) niet voor 500 euro…
Brazilie ?!?!?! Tegenwoordig ook niet echt duur meer.
Wat momenteel redelijk goedkoop is? Waar er meer dan 30°C zon is? Waar de zee helderblauw en 28°C warm is. Waar men een prachtig natuur heeft? Waar er tal van sportmogelijkheden zijn? Waar cullinair nog een begrip is? Waar tal van excursies te beleven vallen? Wel dan denk ik dat u een Guadeloupe moet proberen. Heb er zelf 6 maaanden gewoond en snak er nog steeds na. Voor 769 euro kan men er momenteel verblijven. Vriendelijk groeten Dixie.
Denk dat Thailand toch wel het goedkoopste is van al deze bestemmingen. Het duurste is je ticket, verblijf daar kost vrijwel niks.
En zonzeker !
Originally posted by Dixie@06-10-2004, 14:58:25
** Wel dan denk ik dat u een Guadeloupe moet proberen. Heb er zelf 6 maaanden gewoond en snak er nog steeds na. Voor 769 euro kan men er momenteel verblijven. Vriendelijk groeten Dixie. **
Guadeloupe met Club Med ,maar dixietje toch hahahahahaha :lol:
Wij zijn afgelopen dec/jan kerstvakantie naar kaapverdie geweest.
Geweldig lekker in tropische zon met blauwe oceaan.>>>en niet zo heel ver weg en weinig tijdverschil. Wel rechtstreeks vliegen, want via portugal was een ramp.
het is alweer een paar jaar geleden maar toen vroor het -15 in NL en sneeuwde, op dat moment lag ik met 27 graden op het strand in Hurghada te genieten van het uitzicht over de rode zee.
's avonds naar de nomaden tent en eten in het Tuscany restaurant, overdag nog eens met de glasboot weg en kijken naar koraal, vissen en scheepswrakken. Af en toe is dat gewoon lekker ondanks dat ik toch wel meer van actievere vakanties houd.
Hoi,
Heb je al aan Zuid Afrika gedacht?
Zeer mooi land, met veel verscheidenheid, natuur en vriendelijke mensen!
Betaalbare luxe accommodaties, lekker eten tegen een goede prijs. Niet te vergeten de Zuid Afrikaanse wijnen ![]()
December: +/- 30-35 graden!
Wij hebben een gastenverblijf - Restaurant in Oudtshoorn (400km van Kaapstad), neem gerust een kijkje op onze website: www.villarustique.co.za
Altijd klaar om jullie meer informatie te geven!
Groetjes,
Eva & Jeroen
ja hoor, Brazilië :zon02:
en als je het aangenaamste van het warme zoekt kom je best eens op bezoek hier in het noord-oosten
langs de kust (tot ongeveer 50km in binnenland) hen je een aangenaam klimaat van 32° gemiddeld in december, quasi nooit regen en dus geen overdreven vochtige lucht, steeds een aangenaam briesje …
kom eens kijken op ons forum
http://www.wereldwijzer.nl/brazilie
je vindt er vast wel handige tips
tropische groet
ixke
jee een zonvakantie in december
ik zou voor een Afrikaanse bestemming kiezen, gambia kenia of lekker een strand vakantie op zanzibar of de kaap verden, maar zuid afrika is ook een topper in de winter hier
is een site waar erg veel reizen naar vele afrikaanse landen op staan
Ik ga zelf naar Egypte in de kerstvakantie, maar daar zal het kwik niet meer oplopen tot 30 graden of hoger. Dus ik weet niet of Egypte dan voor jou de juiste keus is.
Idd een afrikaans land of een land als Mexico, al zit je dan wel weer met orkanen etc… En goedkoop is het ook niet echt.
egypte is ook een afrikaans land en ach niet oplopen tot 30 graden is altijd nog heel erg aangenaam.
:wereld:
maar een caribische bestemming natuurlijk ook erg leuk
zelf zou ik dan voor de DR gaan en niet in een all in ding gaan zitten want het binnenland van de DR verdient meer dan een all in toerist
het magnetische punt bij polo is werkelijk fantastisch
voor afrikaanse en caribische bestemmingen
http://www.travelcompleta.nl
voor een filmpje over het heel bijzondere magnetisch punt
[ame=“http://www.youtube.com/watch?v=A_18yIEqKnE”]YouTube - Polo Magnetico - La Incógnita de Algo Enigmático[/ame]
de meeste toeristen komen hier niet en verklaren iemand die er wel geweest is en het verteld voor gek, ja moet je maar geen all in boeken.
vanaf sosua is dit met een 2 daagse excursie goed te doen:zon02:
Ik weet niet wat je uit wit geven, maar mijn advies is… Jamaica. Iedere dag zo’n 30 graden, parelwitte stranden en proeven van de don’t worry be happy cultuur. Ben er vorig jaar januari geweest en vertrek over 10 dagen voor de 2de keer naar jamaica
een heerlijke tropische vakantie met maar je wel goed insmeren :zon02:
>>>Onderneem het Nederland en wereldwijd kun je het uitbouwen vele mensen zullen dankbaar zijn:kus:
Ben er nog nooit geweest maar wat is daar allemaal tezien?In de grootsteden,dikwijls veel plunderingen en geweld!!over de temperatuur valt niet te klagen en zeker niet over de"rum"gegroet:g.s
Jamaica is een prachtig eiland waar veel te zien is. Het is een misverstand dat het daar crimineel is. De mensen zijn er supervriendelijk. Ik ben net terug en heb me daar geen moment onveilig gevoeld. Wij zijn in Kingston geweest, staat bekend als super crimineel waar je niet kan komen. Onzin dus, het is er niet erger als welke grote stad dan ook. Alleen ga niet op eigen houtje. De nederlandse gidsen weten precies waar je wel en niet moet zijn. Verder kun je de Blue mountains in naar koffieplantages, zoals ik al zei Kingston dus, met o.a Bob Marley museum is, Nine Miles waar Bob Marley geboren is en waar het mausoleum is. Er zijn prachtige watervallen, je kunt met een bamboevlot over een rivier gaan, Blue Lagoon, van de gelijknamige film. Appleton waar de rum gemaakt wordt. En zo kan ik nog wel even doorgaan. Kortom een geweldig eiland met heel veel natuurschoon en waar veel te zien is
Moest ik eventueel naar Jamaica gaan(volgend jaar huwelijk)kan ik altijd beroep doen op nederlandstalige gidsen?hoe zijn de logementen in Kingston?hoeveel betaal je tegenwoordig voor een vliegtuigticket?Waar moet ik eens surfen om een idee te krijgen over dit mooie land?gegroet:georgessiam.