Reisbestemming 2 weken in november

Hallo allemaal,

Ivm een nieuwe baan zit ik een beetje lastig met vakantie nemen/vakantiedagen.
Nu hebben we eind oktober/november twee weken om lekker weg te gaan.
Ik weet alleen niet zo goed wat de bestemming gaat zijn.

Aangezien we niet zo lang hebben wil ik niet extreem ver weg ivm de reistijd. We hebben max 1000 euro pp te besteden en dat is dan wel inclusief alle uitgaven. Daarnaast zoek ik lekker weer (zeker boven de 20-25 graden), veel cultuur en mooie natuur. Strand oid is wel lekker maar geen must.

Iemand tips?

Ohja Maleisie, Cambodja, Indonesië en Egypte vallen af, daar zijn we al geweest.

Groet,

Hannie

Met zo weinig geld kun je denk ik niet veel verder vliegen dan bv. Tenerife of Griekenland of Turkije. Naar Azië ben je al 700 euro aan je ticket kwijt of meer, naar Afrika en Zuid-Amerika meestal ook wel.

Je zou wel kunnen kijken voor all-in vakanties van 15 dagen naar bv. Brazilië of Cuba. Vaak heb je dan ook al 2 weken hotel erbij maar wat let je om ook nog wat te gaan rondreizen? Ik heb niet gecheckt hoe het klimaat daar op dat moment is maar dat vind je zo op www.lonelyplanet.com/destinations.

Al aan Kaapverdie gedacht?
Vanaf Amsterdam of de goedkope optie vanaf Brussel met Jetair?
mvg Renemaio :vak02:

Marokko. Mooi land, goed te doen met jullie budget, en ook een korte reistijd. Rond die periode kun je ook nog naar het strand daar.