Bestemming tips

Hallo medereizigers,

Ik ben de vakantie aan het voorbereiden voor 2016, nu wil ik graag tips voor bestemmingen.
Ik wil graag zo´n 3 weken backpacken. Thailand en Indonesië (Java, Lombok) ben ik al geweest. Het liefst ga ik weer buiten europa op vakantie.

Nu ben ik opzoek naar een leuk, zonnig (liefst geen regenseizoen) en betaalbaar land.
Ik wil wel graag tussen de maanden juni tot met september op vakantie gaan.

Zelf was ik al op het idee Ecuador gekomen.

Bedankt alvast!

Groeten
Martijn

Verenigde staten. Routes te over, evenementen genoeg, en een scala aan thema’s . Makkelijk bereisbaar per bus, trein of vliegtuig.

Bedankt voor de snelle suggestie, ik denk dat dat nog wel redelijk prijzig word.

Wat denk je van Suriname.
Het land zelf is redelijk goeedkoop en als je vb jeqe o ernachting voor de zekerheidal vanuit Nederland boekt.
Er zijn geen jeugdherbergen maar,goedkope hotelletjes kun je er wel vinden.
Mvg
Esperanza

Bedankt voor de suggestie, waarschijnlijk gaan we dit jaar naar Maleisie!

Dat is zeker en vast een aanrader als je eens wat anders wil dan Zuidoost-Azië! Voor mij nog altijd mijn leukste reis tot dusver. Het is een enorm divers land (koloniale steden, vulkanen, Andes gebergte, jungle, adventure mogelijkheden, strand, oceaan met walvissen, …) op een relatief kleine oppervlakte in vergelijking met bijvoorbeeld Peru of Bolivia. Enig nadeel in vergelijking met Azië zijn de dure vluchten.