Met mijn vriendin wil ik begin/half november 10 tot maximaal 14 dagen op vakantie naar een warme, zonnige bestemming. We oriënteren ons nu op Cuba of Birma, maar vragen ons af of de anderhalve week die we hebben niet een beetje kort is.
liefst reizen we rond of bezoeken we ten minste een paar plekken in het land waar we heen gaan. Aan all inclusive resorts hebben we een broertje dood. Cultuur, avontuur (sport!) en mooie stranden vinden we heerlijk. Tientallen tempels of kerken bezoeken hoeft dan weer niet
iemand die iets leuks weet waar wij nu wellicht niet aan denken? Of Cuba of Birma JUIST wilt aanraden?
alvast bedankt!
Waarom niet eens wat anders ?
Al eens aan Brazilië gedacht ?
Hier in Bahia (noord-oosten) bvb hebben we in november (en eigenlijk het hele jaar door) een aangenaam tropisch klimaat.
Kom gerust eens kijken op onze site
Tropische groet uit Salvador da Bahia
Ivan
Mexico is misschien ook een optie in jullie geval. Je hebt er inderdaad veel resorts, maar die kun je daar makkelijk ontwijken. Je hebt er mooie stranden, veel cultuur en je kunt er sporten. En je kunt aan 1,5 week genoeg hebben.
Ik zou zeggen: Kenia! Iets heel anders dan wat jij noemt, maar een ontzettend mooi land met vriendelijke, gastvrije mensen. Ik woon hier nu zelf anderhalf jaar permanent in Ukunda (zuidkust) dus kan jullie ook mee op ontdekkingstocht buiten je hotel/huisje nemen als jullie dat leuk vinden! En natuurlijk is op safari gaan ook een mooie ervaring in Kenia. Kan ik jullie ook aan helpen!
Mochten jullie interesse hebben, neem dan gerust contact op met mij: marriettevdvelde@hotmail.com
Kenia helemaal mee eens, het is een schitterend land! Wij wonen zelf sinds een paar jaar ongeveer 50% van het jaar in Kenia en het blijft boeien.
We hebben veel contact met de lokale bevolking en wil je op safari (moet je zeker doen!) dan kunnen we je daar bij helpen.Nieuwsgierig geworden?depeekjes@hotmail.com
De Verenigde Arabische Emiraten zijn wellicht ook een goede optie, (bijna) altijd zon en genoeg te doen om in anderhalve week rond te reizen (Dubai / Abu Dhabi / Sharjah / Al Ain)
Al eens aan Kaapstad gedacht? In Kaapstad en omgeving kun je je met gemak 10 tot 14 dagen vermaken en je hebt er alles wat je zoekt: cultuur, avontuur (sport) en mooie stranden.
Edit: Ah, ze zal inmiddels al wel ergens op een strand liggen Maar de tip geldt natuurlijk voor iedereen.