Waarheen op vakantie in juli of augustus?

Hallo allemaal,

Ik heb een luxeprobleem: ik kan niet kiezen waarheen ik op vakantie wil. Ik wil in juli of augustus, maximaal 3 weken en wil graag een bestemming met zon, maar niet alleen maar een strandvakantie.

Eerder ben ik geweest in Thailand, Maleisië, Costa Rica, Indonesië en Cuba. Zelf zit ik nu te denken aan Madagaskar of Zuid-Afrika. Enig nadeel is dat het dan daar allebei winter is, dus niet enorm warm. Wat zouden jullie doen, misschien nog andere ideeën?

Bedankt voor het meedenken alvast!

Mozambique?

Ik ben in juli in Zui-Afrika geweest, en bij J’burg vroor het s nachts. Niet de ideale zonbestemming dus, maar wel heel mooi.

Nou dutchgirl,waarom niet op vakantie gaan naar eventueel Laos of Vietnam?
Je zal zeker geen warme trui moeten meenemen.
groetjes,georges

Bedankt voor jullie tips!

Ik denk dat Laos of Vietnam wat teveel midden in de regentijd zal zijn misschien. Mozambique heb ik nooit aan gedacht, ga eens kijken of me dat wat lijkt :smile:

Waarom niet Brazilië ?

Een kleurrijke cultuur, typische etnogastronomie, charmante bevolking en nog veel andere zaken maken het een aangename bestemming :zon02:

Bij interesse in het Noord-Oosten, maw deelstaat Bahia, mag je me altijd een PB sturen voor info !

Tropische groet uit Salvador da Bahia

Excuses, ik zie nu pas dat ik nooit gereageerd heb! Mijn reisplannen zijn ondertussen veranderd, maar Brazilië staat zeker op mijn lijstje om te bezoeken!