Te betalen februari winterzon maar niet te toeristisch... maar waarheen???

Ik zou graag in rond 1 februari een lekker winterzonnetje pakken, maar niet stilzitten (dat kan ik niet in het buitenland)
Maar wil niet standaard in Egypte of Tunesië gaan zitten…al is het budget helaas niet groot i.v.m. grote geplande reis later.
Wie o wie overstelpt mij met super ideeën?

Wat dacht je van Kenia? Er zijn momenteel wel leuke prijsjes te vinden voor vliegtickets naar Nairobi of Mombasa. Wil
Je echt aan het strand en vanaf daar uitstapjes maken, dan zijn er genoeg mogelijkheden. Er is voor een ieder wat wils. Een rustig strand, is bijvoorbeeld Galu Beach. Vind je het juist leuker wat meer van het local life te zien, dan weet ik ook nog wel een goed betaalbaar plekkie om te logeren op het platteland in de buurt van Meru waarvandaan je ook zeer veel verschillende uitstapjes kan maken of gewoon lekker kan relaxen in het zonnetje in de prachtige tuin.
Kenia is echt een prachtig land met supergastvrije inwoners die altijd lijken te lachen ondanks hun (materiële) armoede.
Als het je wat lijkt, neem dan gerust contact op voor mee informatie. Ik woon al een tijdje aan de zuidkust van Mombasa en ben dus redelijk op de hoogte van het een en ander. :wink:

Succes met je verdere reisplannen!

www.marriettevandervelde.waarbenjij.nu

Canarische eilanden ??

Ik ga altijd weg in Januari om de winter te breken.

Wel minimum 10 dagen :slight_smile:

Januari 2010 : link

Januari 2011 : link

Januari 2013 : link

Januari 2014 : link

en in 2015 gaan we weer, we zoeken alleen nog reisgenootjes om de kosten te drukken :slight_smile: link

De datum kan nog aangepast worden, we zijn met z’n tweetjes momenteel.

Lees eens rond op de site.

Waarom kom je eens niet naar Brazilië ?
Hier is het in februari nog volop zomer (hebben we in Bahia eigenlijk het hele jaar door met een gemiddelde temperatuur tussen 28 en 32°C)
In Bahia in het noordoosten kan je gelijk cultuur (hier in deze streek ontstond Brazilië zo’n dikke 500 jaar geleden) en ontspanning (meer dan 280 leuke stranden) en natuur (Chapada Diamantina nationaal park) combineren.
De waarde van de braziliaanse real is trouwens de laatste maanden nogal afgebrokkeld en dat maakt de reis ook weer wat voordeliger :wink:
Tropische groeten uit Salvador da Bahia
Ivan