Begin januari wil ik ergens een weekje naar de winterzon. Bestemming nog onbekend.
Misschien Dubai, Kaapverdie oid. Wie heeft er zin om mee te gaan ?
Ben zelf een meid van 29 jaar uit de kop van Noord Holland.
Begin januari wil ik ergens een weekje naar de winterzon. Bestemming nog onbekend.
Misschien Dubai, Kaapverdie oid. Wie heeft er zin om mee te gaan ?
Ben zelf een meid van 29 jaar uit de kop van Noord Holland.
Niemand zin in de winterzon ? :zon02:
Hoihoi!
Ik heb hier aan de zuidkust van Kenia altijd (winter)zon! ![]()
Je mag me altijd gezellig op komen zoeken!
Groetjes Marriette
Via Wereldwijzer app
Haha ben net 3 weken terug ! Wil volgend jaar wel ergens terug… Nu weekje iets luxer op vakantie ![]()
Hahahaha! Lag gisteren duidelijk al te slapen! Maar ik zag wel een mooie aanbieding op Ltur gisteren, vanuit Duitsland, voor €699 naar de noordkust in een hotel, Bamburi Beach hotel geloof ik. ![]()
Via Wereldwijzer app
Hii Barbera,
Lijkt mij heerlijk alleen komt die periode net niet uit. Afronding van studie en fulltime baan ![]()
In een andere periode (vanaf feb) hou ik mij aanbevolen.
30 jaar en ook kop van noord-holland (wel zo handig om te weten)
Hii, wanneer wil je weg gaan? Ik moet namelijk tot 16januari stage lopen en wil dan vanaf 23januari ook even een weekje weg naar de zon.
Zat idd ook aan Kaapverdië te denken. Ik ben Florentine, 23jaar! Hoor graag van je :)!
Hi Barbara, ook ik heb interesse in een weekje winterzon. De genoemde landen klinken heerlijk:). Maar dan wel liever in februari. Ben je echt gebonden aan januari, of is later ook nog mogelijk? Ben trouwens 31 en kom uit Amsterdam.
Sorry voor late reactie, heb sinds 2 weken de sleutel van mn nieuwe huisje dus druk aan de klus geweest ! ik ben niet gebonden aan een periode, of land of datum … Dus misschien leuk om met een klein groepje te gaan ?
Klinkt goed Barbara, zijn er meer meiden die in een kleine groep willen reizen? Succes trouwens met klussen!
Lijkt mij leuk, hoe meer zielen hoe meer vreugd toch? Land maakt niets uit, misschien een mooie aanbieding zoeken?
Lijkt me leuk om de reis met een groepje te plannen. Klinkt goed. Dubai of Kaapverdië heeft mijn voorkeur. Hebben jullie ook een voorkeur dames? Groetjes Selima
Ik huur een bed in een huis. Er zijn nog bedden vrij.
(Niet mijn huis, maar ik ben er al eerder geweest met reisgenoten die ik hier op wereldwijzer vond)
Moest hier een nieuwe login maken omdat Wereldwijzer dacht dat ik mijn eigen huurhuis promoot hier.
Helaas.
Het huis is niet van mij…
Kijk op Masaku hier in wereldwijzer en zoek RiNique op google
Masaku is verbannen tot 4 december :vak01: Dank wereldwijzer.
Dubai ben ik al eens geweest, dus heeft niet heel erg mijn voorkeur. Maar is het anders een idee om bv een zondagmiddag in december/januari te meeten en onze wensen door te spreken? Kunnen we kijken of het klikt en iets gaan boeken:)
misschien naar Canarische Eilanden (Tenerife of Las Palmas) of Malta of Malaga of Madeira, etc…)?! :zon02:
Leuk idee Moos!
Ik hoor graag van jullie hoe en wanneer. Groetjes
Sorry voor late reactie! Mij lijkt het ook leuk om mee te gaan en alle landen lijken me leuk :)! Hoor graag van jullie
Hi meiden, stuur anders jullie mailadres in een privébericht naar mij, dan stuur ik wel een datumprikker rond om af te spreken.
Ook ik heb bericht hoor! Leuk ! Ben benieuwd hoe groot het groepje wordt !