Reisgenootje gezocht Januari/Februari zonvakantie

Ik ben opzoek naar een reisgenootje. Ik wil graag in Januari of begin Februari 1 weekje naar de zon. Het liefst Tunesie/Egypte/Maar voor andere landen sta ik ook open. Mijn budget is ongeveer 500 euro.

Ik ben zelf een meisje van 20 Jaar en ik begin in Februari met een nieuwe studie. Ik zoek iemand van ongeveer mijn leeftijd.

Wat ik van een vakantie verwacht is paar daagjes in de zon/ wat cultuur snuiven en paar keer uitgaan savonds. Maar ik ben erg zelfstandig dus als je andere intresses hebt maakt het niet zo heel veel uit.

Hoi Cherry!

Ik wil ook weer op vakantie naar de zon!! Begin oktober ben ik een weekje naar Tunesie geweest, maar volgens mij is het daar in januari niet heel erg lekker weer.
Egypte wil ik ook nog een keer heen. Tenerife is het rond die tijd ook lekker volgens mij.

Ik ben 23 jaar en verwacht in principe hetzelfde van een vakantie als jij, op het uitgaan na. I.v.m. m’n gehoor ga ik niet meer uit, maar even ergens wat drinken in een café kan op zich wel. Als de muziek maar niet te hard staat.

Als het je wat lijkt, kunnen we elkaar in ieder geval eerst beter leren kennen en dan zien…
Mijn e-mail is [EMAIL=“lisettt@hotmail.com”]lisettt@hotmail.com

Groetjes,
Liset

heey cherry

ben je nog in nederland?
ik was ook van plan om er even tussen uit te gaan voor een paar weken.
zelde als jou niet teveel geld uitgeven, en toch lekker van de zon genieten.
als je nog in nederland bent, waanneer was je van plan om te vertrekken ?
ik heb tot 1 maart vrij dus ik wou zo snel morgelijk weg.,…
ik ben trouwens peter, 21 jaar en woon in luttelgeest…

ik hoor het wel van je …

gr peter