Ik haak helaas af, februari komt voor mij namelijk niet uit! Heel veel plezier iig ![]()
Hallo dames! Mij lijkt het ook leuk om naar een lekker warm land te gaan. Iemand die voor kerst en oud en nieuw wil gaan?
Ook ik ben 29 en ik kom uit amsterdam :)))
Je inbox is vol Loulaa :vak02:
Ooh haha nou mijn inbox is weer leeg nu ![]()
Ik weet niet zeker of ik jouw bericht nu doorkrijgâŠ
Nog 3 bedden in de ââaanbiedingââ ![]()
Ik ben in oktober nog in Kenia geweest:zon02:
Dan weet je wat je mist
Waar ben je geweest ? Ik krijg er nooit genoeg van. Lekker winterbreaken lukt me al de laatste 4 jaar. HEERLIJK.
Ik was bij Mariette in Ukunda⊠Maar vanaf Nairobi met de bus gereisd en bij haar schoonfamilie enzo geweest dus wel echt wat gezien van Kenia ![]()
Was gezellig!!!
![]()
Via Wereldwijzer app
Cool ! ALs er nog een volgende keer zou zijn kan je ook eens de trein proberen. Dat vonden mijn medereizigers harstikke tof.
(met slapen, ontbijt en dinner in 12 uur 500 km ââboemelenââ)
De bus willen ze nooit meer doen (de heenweg naar de kust beviek beter dan de terugweg dus)
Hoi!
Hoe staat het met jullie plannen? Ik heb ook wel interesse! Weten jullie al waar jullie heen gaan en wanneer?
Groetjes, Inge
Ik heb ook wel interesse, wil graag snel weg, ben wel aan vakantie toe!
Hoi Barbara29, ik kan je geen bericht sturen want je mailbox is vol.
Ik wel graag in februari weg naar de zon
Er zijn momenteel een 4-tal geĂŻnteresseerden om mee te reizen naar Kenya. Er zijn nog geen vaste data.
Het leek ons nuttig en informatief om samen te komen om van alles te bespreken.
Voorstel is om rond 11:00 op het Centraal station en dan te lunchen in ââThe Foodmakerââ
Als je op doodle aangeeft welke data je zouden passen, komt er 1 gemeenschappelijke datum uit.
(handig toch dat internet)
Klik hier voor de kalender : DOODLE , je mag 1 of meerdere data opgeven.