Zon, zee, strand en cultuur... snel (februari / maart 2011)

Hallo,

Ik (vr. 34) ben heel erg toe aan zon en warmte… :zon02:
Ik zou graag eind februari / begin maart voor minimaal 2 weken weg willen uit dit koude kikkerlandje…
Alleen… alleen is ook maar zo alleen… (en… vreselijk duur)
Ik zoek iemand die ook behoefte heeft aan een flinke portie zon…
Ik heb nog geen vast plan, maar denk dat als het klikt, dat we daar wel uit moeten komen…

ik wacht je reactie af…
Groetjes

hoi, ben je al geweest?

Hoi Strik,

ik heb het allemaal ietsjes uit moeten stellen… maar ik vertrek 27 april voor een week naar Gambia… :zon02:
Vanwaar de vraag…?

Groetjes

ik heb behoefte aan een of twee weekjes weg. dacht aan eilandhoppen op de cycladen maar helaas
groetjes kitty

tja… dan ben je inderdaad net te laat…
Ik hoop dat je nog iemand vindt en mocht je in de toekomst nog reisplannen hebben en niet alleen willen… ik hou me aanbevolen.

Kenya ?

zeker jammer maar ik houd me beschikbaar; ik ben gek op weekendjes weg in binnen en buitenland maar helaas is er in mijn vriendenkring niemand die zo gek is of er interesse in heeft dus mocht je dat leuk vinden.

kenia trekt me niet. ben al in een aantal afrikaanse landen geweest. mijn probleem; ik kan niet zo goed tegen warmte. ik wil nog wel eens naar namibie; meer verschillende landschappen en minder warm. met een landrover en slapen op het dak… maar dan moet je een week of vier gaan.
greets kitty

Hihi

Dat lilgt er maar aan wanneer en waar je heengaat. Ik had het in Namibie een stuk warmer dan het is aan de oceaan in Kenya met een Sea Breeze. Maar ok, elk zijn ding.

Succes met je zoektocht naar een reisgeno(o)t(e)

:dag:

Kenya aan de kust is zeker goed te doen… en onwijs mooi !!!
Na Gambia ga ik ook weer had aan het werk om ook in 2011 nog een keer naar Kenya te kunnen… heerlijk !!!
Gaat jou reis eind van deze maand nog door Mwende…?

Hoi

De reis gaat alleen door als er nog 2 personen zich aanmelden.

Anders wordt het huren van ons prive domein veel te duur. Het moet wel betaalbaar blijven als je zo vaak als je kan op en neer wilt.

Zaterdag heb ik een meeting met dem ensen die al meegeweest zijn en misschien vliegen we zondag gewoon. ALs dat zo is, dan zie je het wel op BLOG .

http://addicted2africa.wordpress.com/blog-kenya-2011/

Oké, was gewoon even nieuwsgierig…
Mocht het lukken dan wens ik je in elk geval vast een hele fijne tijd, maar dat komt vast goed!!!