Reisgenoot gezocht voor vakantie februari - maart 2014

Hoi,

Ik ben van plan om in februari of maart op vakantie te gaan. Naar welk land weet ik nog niet precies, maar in ieder geval waar het iets warmer is tussen 20-30 graden vind ik prima. Dat er in ieder geval gezwommen kan worden. Mijn voorkeur gaat uit naar een locatie waar ook wat te bezichtigen is maar ook even lekker kunt ontspannen. Hoe lang ect is allemaal bespreekbaar.

Zelf ben ik 29 jaar, wordt dit jaar ook al weer 30 :-(. Iemand die rond mijn leeftijd is lijkt mij wel het beste.

Heb je een voorstel of een leuk idee of ben je nog opzoek naar een reisgenoot? Stuur me even een berichtje!

Groet Roy

Al eens naar Kenia gekeken? Prachtige stranden/resorts (vooral aan de zuidkust, Diani Beach, waar ik woon, dus sorry, ben geennreisgenoot) cultuur snuiven in Mombasa, grote havenstad, safari‘s en andere (lokale) uitjes. Genoeg te doen dus! :wink:
Neem gerust contact op als je meer info wilt!

Groetjes Marriette

Via Wereldwijzer app

Dankjewel voor de tip, zal het zeker even gaan bekijken.

Groet Roy

Graag gedaan hoor! Ondanks dat ik geen reisgenoot ben, kan ik je natuurlijk wel van alles laten zien, meenemen tussen de locals en helpen bij het boeken van safari of andere excursies :wink:

Mijn oud-collegaatje komt trouwens ook 16febr voor 2 weken en we zullen samen ook op safari gaan, Tsavo West (kamperen) en Taita Hills (Saltlick Lodge) Evt. Zou je dan ook met ons mee kunnen. Zij logeert bij mij thuis en we zullen ook veel lokale uitjes en zelf doen.

En nog een tip voor een Resort hier, als je het liefst naar een Resort zou gaan, kijk eens naar Southern Palms Beach Resort!

Via Wereldwijzer app

thnx!