Ik heb besloten met kerst en oud en nieuw (het liefst 1 a 2 weken daarvoor) naar het buitenland te gaan. Tijdens mijn reis vorig jaar naar Thailand, hoorde ik van andere enthousiaste verhalen mbt een reisgenoot vooraf zoeken.
Ik sta eigenlijk open voor alle landen, als er maar cultuur, spiritualiteit, zon, zee, strand is.
.
Hoi Melissa en Thalissa,
Mijn naam is Wendie, ik ben 30 jaar en heb aardig wat reiservaringen achter de rug. Graag zou ik naar Costa Rica willen in december (12e bijvoorbeeld) en het zou mij gezellig lijken als we reisgenootjes zijn, zodat we het land kunnen leren
kennen. Ik ben net uit een relatie van 8 jaar en ik ben toe aan tijd voor mezelf dus vandaar dat ik alleen wil reizen :-). Ik hoor graag van jullie, mochten er ideeën zijn.
Groetjes,
Wendie
Jullie zijn ook vanharte welkom in Kenia! Ik woon hier aan de zuidkust, vlakbij Diani Beach en december is hier de beste tijd van het jaar! Zomer, warm en droog! Vanuit hier kan je van alles doen, van safari, tot strand en van (Swahili)cultuur tot (water)sport. Er is voor ieders wat wils. Wil je jezelf heel graag eens onderduikelen in het lokale leven en een overnachting of enkele overnachtingen in een Duruma-dorpje doorbrengen, echt tussen de mensen van de Duruma-stam, gewoon op de manier zoals zij leven, dan kan ik je daarbij ook wel helpen, mijn schoonfamilie vindt het ontzettend leuk gasten te ontvangen!
Nou, ik hoor het wel als er interesse is! In ieder geval van harte welkom!
Groetjes uit zonnig en warm Kenia!
Via Wereldwijzer app
Hoi Mariette,
Hoe is het met je?
Bevalt het nog in het mooie Kenya?
Grt!