Waar o Waar

hey…ja dat geloof ik graag…;)heb ook al echt zin om te gaan…
hehe…ga idd een jaar te laat…ben beneiuwd wat voor een fotograaf ze nu hebben…

groetjes

filiz

Ik denk dat die fotograaf wel een vriend van mijn vriend zal zijn… :slight_smile:
En in het animatie team zit ook een vriend van hem… haha…

Groetjes Yoella…

@ lindaozur: ik heb me vriend 12 maandjes geleden ontmoet ook in Gumbet. Volgend jaar ga ik er weer heen tis egt zo’n leuke plaats. Ook om uit te gaan enzo. Waar ken jij je vriend van? ( hotel, barman etc?)

ik voel trouwens wel dat dit echt serieus is. Hij moet in militaire dienst volgend jaar maar hij weet dat ik in juni weer naar turkije kom. Hij zou dan in militaire dienst zitten maar hij zei tegen me dat ie er alles aan gaat doen om me te zien en dat ik hem moet geloven. Tuurlijk weet je nooit wat de toekomst je brengt maar dit is eigenlijk de eerste jongen waar ik echt helemaal gek van ben. Hij smst ook elke dag en hij heeft me foto aan zn ouders laten zien en die willen me graag ontmoeten. En jah als een turkse jongen een meisje aan zn ouders laat zien is het tog wel serieus lijkt mij:)

@ lindaozgur…je zegt dat je er een tijdje hebt gezeten maar waar heb je toen precies gewerkt? En zou je er weer heen willen/gaan als je de kans zou krijgen of zou je toch liever naar een andere plaats gaan? Want ik wil er over 3 jaar graag stage lopen maar ik wil alleen als het echt de moeite waard is en als ik er redelijk makkelijk aan werk kan komen.
Ik hoor het wel!

Gr linda

alkmaar…

heey jah je komt ook uit alkmaar toevallig!;):smiley:

haha jaa!! grappig!! hoe oud ben je… etc… stuur tmaar even in een PM, misschien ken ik je wel allang :wink:

trouwens wel grappig kwam er ook gister pas 8er dat je ook in alkmaar woont;)
ik las net dat je als juf werkt? leuk joh!:slight_smile:
Ik moet nog paar jaartjes naar school maar dan ben ik ook klaar:D

Groetjes!

@ franka22 Ik weet trouwens nie of me vorige berichtje is aangekomen dus ik stuur hem ffies via deze weg nog een keertje. Ik ben 19 jaar…zit nu op het horizon college sector economie en daar volg k eigenlijk alleen nog toerisme. Verder loop ik 4.5 stage bij het VVV in Alkmaar:D
Volgend jaar ga ik HBo doen in Amsterdam.

Groetjes…

bij Station Noord… die horizon…??

@ franka22: jah klopt die horizon:D

@franka22 en xxxlindaxxx: Echt een kl*te school is dat!

@Franka: ga je je vriendje nog zien binnenkort??

@xxxlindaxxx en jij??

Liefs CYn

Heey Cynt!
Ik hoop dak hem ga zien in juni want ik ben helemaal gek van hem:D
En dat gevoel gaat nooit weg…:slight_smile:

Aaah echt lief he jullie! Jullie passen gewoon echt goed bij elkaar!! Ik hoop ook in Juni te gaan… Misschien samen? haha
liefs cyn

hee…

ja ik heb geen idee hoe die school is, ben al anderhalf jaar geleden afgestudeerd aan de Pabo… maarre dan ben je iedere dag heel dichtbij mijn huis… Vronermeer :wink: neem aan dat verder niemand weet waar dat is …

@Cynthia; ik ga em in februari weer zien!! Heb dr heeeel veeeel zin in!!

Groetjes Franka

Heey franka!
Dan woon je wel heel dicht bij mij want ik woon namelijk ook in de vroonermeer! haha egt toevallig:D
Ik woon in die huizen aan het water in die boog als het ware… ( met die pilaren) is beetje griekse bouwstijl…

stadsboog…
ik op t 3de eiland haha

jah klopt in de stadsboog:D
Woon jij dan meer richting sint pancras?

de oude buren wonen in de stadsboog en nog hele zooi… ik heb 2 keer stage gelopen op de lispeltuut dus ken ook alle kids :wink: haha