Hebben jullie je vriend leren kennen??
Zie een hoop nieuwe namen en ik ben altijd ontzettend nieuwsgierig.
Ikzelf heb mijn vriend 3 jaar geleden leren kennen in Gümbet, waar ik zelf ook 2 jaar heb gewoond (het seizoen dan).
Nog een paar weekjes en dan zijn we weer samen in Istanbul!
Ach meiden alles komt goed, de tijd vliegt, gewoon zorgen dat jullie bezig blijven en vooral geen zorgen en je zult zien, voordat je het weet zien jullie elkaar weer…
Om afleiding te vinden kunnen jullie natuurlijk altijd hier terecht!!
Mijn vriend werkt bij watersporten in hotel. Kennen elkaar 4 jaar maar pas dit jaar verliefd geworden! Maar wel heel heftig! Ben vandaag terug gekomen van een weekje samen en het was super! Onvergetelijk! Maar ben nu ook wel verdrietig…
@Susanne… Gelukkig dat je het zo naar je zin hebt gehad… Maar afscheid is altijd moeilijk… en elke keer als je terug gaat moet het toch weer… Gelukkig heb je nu nog leuke dingen om op terug te kijken en over na te denken… En natuurlijk hopen dat we heel snel weer terug kunnen…
hey seher, dat is toevallig!!!
alles goed met jou? ben je nog steeds in nederland of inmiddels alweer in turkije?
met mij is alles goed. hoop binnenkort weer naar turkije te gaan.
@seher: ik mis t ook heel erg en dan vooral mijn vriend natuurlijk!!
ik hoop ook zo snel mogelijk weer terug te gaan. waarschijnlijk wordt dat januari voor een maand.
Mijn vriend werkte in een restaurant in Alanya naast het hotel waar ik sliep!
We hebben net 2 weken maar het is echt serieus! En ik weet zeker dat het nog lang zo zal blijven!
Heb mijn vriend in Gumbet leren kennen, in het hotel waar ik verbleef… Verliefd zijn is zoooo heerlijk! Alleen jammer dat het zooo lang duurt voordat ik weer heen kan gaan!!! Oh zijn trouwens samen sinds 25/26 april.
Dat weet ik nooit zeker, maar heb er gewoon een goed gevoel bij!! Hij smst elke dag, zjin ouders willen me ontmoeten, ik weeet niet het voelt goed, en ik ben echt gek op hem… Hoor oko van vrienden van hem dat hij tegen iedereen loopt te vertellen dat ik zijn vriendin ben enzo… Heb er vertrouwen in!
Same here! familie weet van me, wil me zien, (dat doen de players toch niet denk ik…)iedereen zegt dat hij het steeds over me heeft, hij wacht al 1,5 jaar op mij, stuurt alle andere meisjes weg, ik hoor van iedereen die m kent: deze is goed, deze is anders, en deze is echt, echt , ECHT verliefd op je
Dan is het toch wel serieus? Als je bij m thuis bent uitgenodigd, bij zn ouders? In mijn idee weet je wel zo dat het serieus is. Of zijn er mensen die daar een andere mening over hebben?
Ik ben voorzichtig, ik zei ook altijd: oo die domme wijven met hun nepvriendjes in turkije, maar deze is echt anders, en ja, iedereen zegt dat, maar bij deze is t echt zo en ja ik ben jong, maar ik ben ook niet helemaal achterlijk, als ik dat van mezelf mag zeggen
En hij is ook niet dom, hij schildert, leest Orhan Pamuk, hij blijft me verbazen!