Waar o Waar

Hebben jullie je vriend leren kennen??
Zie een hoop nieuwe namen en ik ben altijd ontzettend nieuwsgierig.
Ikzelf heb mijn vriend 3 jaar geleden leren kennen in Gümbet, waar ik zelf ook 2 jaar heb gewoond (het seizoen dan).
Nog een paar weekjes en dan zijn we weer samen in Istanbul!

Liefs Linda

Hee,

Ik heb Oscar leren kennen in Side/Colakli!
Afgelopen zomer…en ga over 1 nachtje weer terug!!

Groetjes Franka

hey hey wat leuk, ik heb mn lover ook leren kennen in gumbet, we hebben “NOG” niets, maar dat komt nog wel… :wink:
we doen het rustig aan

in Antalya, waar ik werkte.

Ik heb hem 1,5 jaar geleden in Side/Kumköy ontmoet…
Hij werkte in het hotel waar ik was als fotograaf…:slight_smile:

Groetjes Yoella

afgelopen vakantie in side/manavgat, heb ik sony leren kennen…pff so in love, moet ie in december 't leger in…

liefs

filiz

@filiz… Achh… we hebben steun aanelkaar.
Mijn vriend moet over een maand al… :frowning:

Ach meiden alles komt goed, de tijd vliegt, gewoon zorgen dat jullie bezig blijven en vooral geen zorgen en je zult zien, voordat je het weet zien jullie elkaar weer…

Om afleiding te vinden kunnen jullie natuurlijk altijd hier terecht!!

Liefs Linda

ik kende mijn vriend vorig jaar al maar dit jaar is t serieus geworden. we hebben nu bijna 6 maanden iets…

groetjes myrna

Mijn vriend werkt bij watersporten in hotel. Kennen elkaar 4 jaar maar pas dit jaar verliefd geworden! Maar wel heel heftig! Ben vandaag terug gekomen van een weekje samen en het was super! Onvergetelijk! Maar ben nu ook wel verdrietig…

@Susanne… Gelukkig dat je het zo naar je zin hebt gehad… Maar afscheid is altijd moeilijk… en elke keer als je terug gaat moet het toch weer… Gelukkig heb je nu nog leuke dingen om op terug te kijken en over na te denken… En natuurlijk hopen dat we heel snel weer terug kunnen…

Groetjes Yoella…

Ik heb mijn vriend in Alanya ( konakli) leren kennen afgelopen zomer…

en myrna leuk om je hier te zien, ik ben seher nog een tijdje samen gewerkt bij Floyd.

hey seher, dat is toevallig!!!
alles goed met jou? ben je nog steeds in nederland of inmiddels alweer in turkije?
met mij is alles goed. hoop binnenkort weer naar turkije te gaan.

groetjes myrna

Hey Myrna,

ben 19 sep teruggekomen… 30 sep weer teruggegaan voor 10 dagen en nu ben ik weer in nl. Ik ga denk ik weer eind november mis het wel hoor

@seher: ik mis t ook heel erg en dan vooral mijn vriend natuurlijk!!
ik hoop ook zo snel mogelijk weer terug te gaan. waarschijnlijk wordt dat januari voor een maand.

groetjes myrna

Mijn vriend werkte in een restaurant in Alanya naast het hotel waar ik sliep!
We hebben net 2 weken maar het is echt serieus! En ik weet zeker dat het nog lang zo zal blijven!

Heb mijn vriend in Gumbet leren kennen, in het hotel waar ik verbleef… Verliefd zijn is zoooo heerlijk! Alleen jammer dat het zooo lang duurt voordat ik weer heen kan gaan!!! Oh zijn trouwens samen sinds 25/26 april.

natuurlij is het heerlijkom in love te zijn…!!!

maar hoe weet je nu precies of 't echt heel serieus is…?

kusz kusz

filiz

Dat weet ik nooit zeker, maar heb er gewoon een goed gevoel bij!! Hij smst elke dag, zjin ouders willen me ontmoeten, ik weeet niet het voelt goed, en ik ben echt gek op hem… Hoor oko van vrienden van hem dat hij tegen iedereen loopt te vertellen dat ik zijn vriendin ben enzo… Heb er vertrouwen in!

Same here! familie weet van me, wil me zien, (dat doen de players toch niet denk ik…)iedereen zegt dat hij het steeds over me heeft, hij wacht al 1,5 jaar op mij, stuurt alle andere meisjes weg, ik hoor van iedereen die m kent: deze is goed, deze is anders, en deze is echt, echt , ECHT verliefd op je :slight_smile:
Dan is het toch wel serieus? Als je bij m thuis bent uitgenodigd, bij zn ouders? In mijn idee weet je wel zo dat het serieus is. Of zijn er mensen die daar een andere mening over hebben?
Ik ben voorzichtig, ik zei ook altijd: oo die domme wijven met hun nepvriendjes in turkije, maar deze is echt anders, en ja, iedereen zegt dat, maar bij deze is t echt zo :smiley: en ja ik ben jong, maar ik ben ook niet helemaal achterlijk, als ik dat van mezelf mag zeggen :slight_smile:
En hij is ook niet dom, hij schildert, leest Orhan Pamuk, hij blijft me verbazen!