hey cynthia…ja dat geloof ik ook wel…ik denk ook dat jij oud genoeg bent om te weten of het serieus is of niet…
mijn vraag was eigelijk meer voor anne bedoelt…1988…neem aan dat je 16 bent…? hoelang kan je je vriend al en hoe oud is hij…
het is natuurlijk niet lullig bedoelt…maar hoe weet je nou of 't serieus is en hoe vaak zie je 'm…?
idd…de mijne is ook anders haha…het voelt goed…ben 2 weken terug weer 8 dgn heen geweest…was echt super…2 keer hele dagen bij zijn familie geweest (broers zus etc) was echt zoo leuk…nou ja ik weet gewoon dat t goed zit…kan het niet uitleggen…het is een gevoel wat je hebt…
heb E in Side leren kennen. nu zien we elkaar eigenlijk waar ik toevallig ben of hij is. Als ik in jan naar Turkije ga geen idee waarheen ik ga, gaat hij daar ook heen. en als hij in Side zit en ik ben in de buurt ga ik daarheen… heel makkleijk
Ik ken mijn lief 27 maanden en we hebben iets met elkaar sinds 20 maanden. Heb ook 2 seizoenen in Bodrum gewerkt om hem beter te leren kennen, afgelopen winter ben ik daar ook gebleven. Hij werkt in Gumbet in een hotel als chef en ik ga a.s. vrijdag weer ff heen voor 10 dagen. We zijn nog druk bezig met een vakantievisum, het ind geeft binnenkort zijn advies. En dan maar hopen dat hij op 20 januari a.s. kan komen voor een paar weken. Maar Cynthia, je woont bij me in de buurt. k Woon sinds kort weer in Nederland in een totaal nieuwe omgeving en ken hier nog geen kip. Ben terug gekomen om mijn opleiding af te maken en ga over anderhalf jaar ws weer in Bodrum wonen. Wij huren daar een huis, daarom woon ik nu op kamers. Als jet het leuk vind om contact te hebben??
Nee, ik ben ik al die hotels niet geweest…
Ik ben ook al 3x in Side geweest…
Alleen dit jaar wordt het geen Side meer, omdat me vriend in het leger zit…
En me moeder grijpt dan de kans om ergens anders heen te gaan…whaha…
Want zij heeft het daar al gezien, in Side…
Wel jammer, want het is zoo leuk als de mensen je dan herkennen… ( 1 jaar later !! ) haha…
Ik heb mijn vriend leren kennen in de zomer van 2000 in Belek/ Antalya! Dus we hebben nu zo’n 5 en een half jaar iets. Hij woont bijna 4 jaar in Nederland…
2001 Attaleia in Belek (superrrr hotel!!)
2002 Ceasar’s in Belek (hier ook een hele leuke jongen ontmoet… hihi…nog heel lang contact gehad…wel leuk!)
2003 Pineta in Marmaris (verschrikkelijk… was overigens voor de verbouwing)
2004 Ceasar’s in Belek
(alles in de herfstvakantie! oktober dus…)
2005 Alba Resort Hotel in Side/Colakli (Zomer)
2005 Alba Resort Hotel in Side/Colakli (Herfst)
@Filiz… Asteria is egt een super mooi hotel… Dichtbij winkeltjes, barretjes en natuurlijk Oxyd…!!
Als je nou vorig jaar daarheen was geweest… Kon je me vriend in de gaten houden… haha…