waar naar toe half aug.

Vanaf eind juli t/m half augustus gaan we 4 weken in Thailand op vakantie.
De laatste 4/5 dagen willen we niet meer rondtrekken maar nog wat relaxen ergens aan het strand. Bij voorkeur een plek waar je misschien nog een paar leuke kleine tochtjes kunt maken en een beetje kunt snorkelen etc en waar je niet onder de voet gelopen wordt door de medetoeristen.
Waar zouden we dan , ook gelet op het weer het best naar toe kunnen? Tips voor accomodatie daar zijn ook welkom. We zijn met z’n vijf personen.
Alvast bedankt.:vak02:

Je zou bv naar Hua Hin, Cha-am of Khiri Khan kunnen gaan. Dit ligt allemaal al aardig in de buurt van Bangkok. Binnen 4 uur vanuit Hua Hin zit je in Bangkok. Dit is een modaine badplaats in Thailand, je kunt hier nog enkele kleine excursies maken. Khiri Khan is veel meer Thai’s en veel rustiger maar wel een aanrader het ligt echter wel wat verder van Bangkok.

Waar je nauwelijks buitenlanders ziet, maar waar het gezellig en goedkoop is: http://www.laemsing.com/

Je kunt overnachten in Hotel Siri, zeer vriendelijke mensen zijn dat, ik heb gedurende de 4 dagen dat ik er was heel wat bakjes koffie gedronken daar, omdat ik er een nacht had geslapen. 500 baht met aircon, TV, douche en toilet.

Leuker is het om een bungalowtje te huren, vanaf zo’n 700-800 baht, ook met alles erop en eraan. Als je langs het strand loopt, zie je er genoeg aan de andere kant van de weg.

Het eten is er zeer goedkoop, waar kun je eten en drinken voor 60 baht ?

Tevens kun je er zwemmen met dolfijnen, als je wilt.

Hans.

Dank voor jullie reacties. Ik ga me snel verder orienteren op jullie suggesties.