waar moeten we zijn met oud en nieuw in vietnam? en suggesties voor rondreis 5 weken?

Hallo…

wij gaan de 13 december weg en komen de 17 januari terug. nu wilden wij back packen door vietnam.( 4 weken thailand vorig jaar)
schema.
2 dagen Hanoi. 3 dagen Sapa. 3 dagen Halong bay. ninh bingh. dong hoi. 2 dagen son trach. 3 dagen hue. dan zijn wij rond de 29e daar en willen graag aan het strand met mooie hutjes aan het water niet te luxe zitten… weet iemand daar aan de kust een mooi plekje ??? hoeft niet in hue maar gewoon daar in de omgeving
vanaf daar 3 dagen nha trang. 2 dagen min he. 1 dag saigon. 2 can tho. en 4 dagen phu qoux…vliegen naar saigon en naar nederland…

heeft iemand suggesties? ook over de reis…? wij gaan met de trein en de bussen. oja en de boot…en houden ook van fietsen…

alle suggesties zijn welkom…

oant moarn…

Hallo K,

Ik heb je plannen bekeken en hieronder de opmerkingen.

3 dagen hue zou ik niet doen en overigens heb je daar niet echt strand vlakbij.
Zou dan kiezen voor Hoi An.

Is ook een betere optie voor oud en nieuw.
Ik zou niet echt gaan voor het strand in Hoi An, maar een leuk hotelletje zoeken in de stad zelf.
Het kan zijn dat het echt geen strandweer is eind december en je dan bent aangewezen op de stad en omgeving.

het is 5 km. naar het strand vanaf hartje Hoi An.
Ook is het praktischer met oud en nieuw.
let wel voor overnachtingen op kerstavond en oudjaar, dat er niet een verplicht diner berekend wordt in de prijs.

Met verplicht bedoel ik dan de kosten, ook al kom je niet.

Met nha Trang, mui Nee en Phu Quoc heb je nog voldoende stranddagen over.

Laat het hier even bij en laat je eventuele verdere vragen maar komen.
Zal ze met plezier beantwoorden.

Gr.
Ton.

Deze brabander zit daar ook in de buurt met oud en nieuw … laten we er iets gezelligs van maken … kavang2@gmail.com

Nu is het de 30 ste , net in hoian aangekomen en n plekje bij t strand lijkt me niet verkeerd . Hoop morgenavond wel wat gelijkgestoorden tegen te komen om de hier alleen voor toeristen van belang zijnde jaarwisseling te vieren. Overigens zag mijn trip er ook wel ongeveer zo uit. Ben meer oostelijk van Sapa geweest en wat langer. Als je in middels je beachvilla gevonden hebt of om te proosten, groeten Kas