Waar moeten we naartoe?

Hoi aan iedereen die wil reageren :slight_smile:

Een vriendin en ik zoeken eeen reisbestemming in Afrika :zon02: … het land is groot en weten niet precies waartoe:biggrin:

Wie kan ons tips bezorgen?
Waar trekken we best naartoe?
Waar lopen 2 vrouwen het veiligst rond?
Groepsreis of indiduele reis?

Alvast dank om ons op weg te zetten naar een citytrip van ons leven :dag:
Inge

Wat dacht je van Kenia?! Het land waar de zon (bijna) altijd schijnt, de mensen supergastvrij en vriendelijk zijn. Iedereen je verwelkomt met een gemeende glimlach, fantastisch mooie natuur/safari‘s en prachtige stranden!
Ik woon sinds april 2012 permanent in Ukunda, zuidkust en help je graag als je besluit hierheen te komen. Wanneer willen jullie gaan en hoe lang?

Ik ben van mening dat zolang je je aan een paar basisregels houdt, zoals niet zelf over straat gaan in het donker, maar een taxi nemen, geen duidelijk zichtbare kostbaarheden op zak hebben enz. je in veel afrikaanse landen wel goed terecht kan komen. Hangt er natuurlijk ook wel een beetje vanaf wat je plannen zijn…
Maar wat betreft Kenia zou ik je dus daarbij wel willen helpen.

Groetjes Marriette

Sent from my LG-P990 using Wereldwijzer

Marriette, dat is goed en eerlijk gezegd. Men moet gewoon de basisregels aanhouden. Het plaatselijke volk staat paraat om iedereen te helpen. Qua cultuur, natuur en landschap er is veel te zien en te doen in het land Kenia.

Welkom
Patrick

We hebben inmiddels besloten om Zuid -Afrika te bezoeken… daar iemand die ons op weg kan helpen? Steden, natuurparken, andere parken, niet te toerisrisch
dank je