Waar moet ik allemaal heen?

Ik ga in september 3 weken naar Thailand.
Welke steden, plekjes zijn zeker aanraders en moet ik eigenlijk gezien hebben als ik er ben?

Alvast bedankt!!

Hoi!

Ik zou zeker naar de eilanden in het zuiden gaan, zoals Koh Tao. Vooral als je wilt duiken. Krabi en Koh Phi Phi zijn ook heel mooi. Ik ga in maart ook 3 weken en heb min of meer een route uitgestippeld, maar 3 weken is nog maar zo kort!

Groetjes Loes

Dan kan je uit zien naar zeer leuke tijd is er meer dan genoeg te zien zo wel in het zuiden als in Bangkok en er voor bij.
**Als je naar het zuiden gaat zou ik als eerste naar Hua Hin apen tempel daar erg leuk en is het plaatsje waar de thaise koning vaak verblijft liggen daarom ook altijd prachtig verlichte marine schepen voor de kust en dan door naar Kho Tao/Ko samui Phi Phi Alle maal zeer mooie tropische eilandjes met vele palmen, kokosnotenplantages, kleine sfeervolle dorpjes en vele leuke uitgaansgelegenheden en kan ook nog naar Puhket er is allemaal veel moois te zien en hou je van duiken en snorkelen moet je zeker naar het zuiden maar ga je meer naar het noorden vind ik zelf wat mooier. en daar kan je in en rond om/in Bangkok is ook veel zien GrandPalace golden boeddha/Emerald Boeddha en maak daar een fiets toer is top en ziet heel veel leuks sky tower is leuk om te doen heb prachtig uit zicht over Bangkok wel bij helder weer en een Klong tour
**Voor de rest River Kwai in Kanchanaburi (drijvende markt beroemde brug en dodenspoorlijn)En neem daar dan een junglehotel(je heb dan geen elektra alleen olie lamp maar is zo mooi) is top word er met de boot heen gebracht en Ayuthaya stad ligt aan drie rivieren en heeft mooie pagodes en overblijfselen van het verleden maar Phitsanulok /Chiang Rai (stadstempel, de Wat Mahattat paleizen, tempels en boeddhabeelden) Chiang Mai(junglesafari op de rug van olifant)en leuke markt in de avond) maar goed kan wel even door wil je meer weten mail maar en heb groot deel van dit verhaal ook al aan Dennis verteld dus kijk maar of je er wat mee kan veel plezier.

Groeten Arjan