Waar laat jij de keuze van je volgende vakantie door beinvloeden....

Zoveel vakanties en landen om heen te gaan, zoveel hotels en aanbiedingen, of juist wachten tot last minute…

Waardoor laat jij je beinvloeden??

Ik zoek meestal op internet wat me echt leuk lijkt en ook nog betaalbaar is. Ik laat me eigenlijk niet beinvloeden door reiswijzer. Zoveel mensen, zoveel wensen, wat de een helemaal geweldig vind, daar heeft een ander geen goed woord voor over.

Ik sluit me helemaal bij Toos aan, want dat zou ik hier ook zo neerzetten.

Ik vind het ook een leuke sport om zo goedkoop, maar wel goed mogelijk weg te komen. Tot nu toe is me dat aardig gelukt.

Ook boek ik de het liefst zelf via internet, maar dat is aan een ieder zelf.

Vrienden en familie, want daar gaat de reis naartoe :slight_smile:

Ook voor mij geld vooral: Via internet en gidsen speuren. Googlen op bestemmingen(als ik iets anders wil) Verleden jaar naar Thailand, toch ook wel af gegaan wat de dames van ‘reisbureaus’ vertelden(maar daar werken ook vriendinnen die geholpen hebben!)

Mooie peiling Beps…

Kies voor online,heb geen tijd om bij een reisbureau langs te gaan

wij zoeken eerst in de reisbrochures en kiezen daar een aantal bestemmingen en hotels uit - daarna gaan we via internet op zoek achter informatie mbt die hotels en bestemmingen - en dan gaan we nog eens voor de hotels kijken op zover.be - is ook altijd niet waar de kritieken maar je kan er toch al iets uit afleiden… en dan gaan we boeken!!